Pan Kropáček ve svém článku mj. píše že, je nutné z mravních úvah vytlačovat nenávist, a ve vztahu k minulosti i další cestě dávat zaznít hlasu svědomí. Chtěl bych ho tedy požádat, aby se, na základě toho co zde vyjádřil, pokusil například napsat do novin něco pozitivního o státu Izrael a jeho roli na Středním východě. V jeho článku totiž zdůrazňuje utrpení jen na jedné straně , když píše o vpádu Izraele do malé nešťastné země a už se nezmiňuje o utrpení stejných lidských bytostí na severu Izraele způsobeného smrtonosnými raketami Hizballáhu, země svou velikostí srovnatelné s Libanonem.
Je zde potřeba říci, že vpád je slovo, které vypadá jako kdyby Izrael napadl mírumilovnou nic netušící zemičku a tomu doufám sám nevěří, jinak bych jeho slova o nezaujatosti musel brát jako prázdné klišé . Vpád do Izraele provedl Hizballáh a až poté přišla reakce Izraelské vlády. Dále zmiňuje to, že se čeští katolíci modlili za mír, to je dobře, protože reakce oficiálních míst z Vatikánu byla velmi jednostranná a protiizraelská. Za mír se také modlili židé a další křesťané nekatolického vyznání po celém světě i v Izraeli. Autor také mluví o nezaujatém zkoumání pohnutek muslimských teroristů. Bylo by od něj spravedlivé nezaujatě zkoumat i postoje Izraelců, kteří se tomuto teroru musí bránit. Po nezaujatém zkoumání pohnutek lidí páchajících zlo je normální zaujmout nějaký postoj buď pro anebo proti.
Je zde potřeba říci, že vpád je slovo, které vypadá jako kdyby Izrael napadl mírumilovnou nic netušící zemičku a tomu doufám sám nevěří, jinak bych jeho slova o nezaujatosti musel brát jako prázdné klišé . Vpád do Izraele provedl Hizballáh a až poté přišla reakce Izraelské vlády. Dále zmiňuje to, že se čeští katolíci modlili za mír, to je dobře, protože reakce oficiálních míst z Vatikánu byla velmi jednostranná a protiizraelská. Za mír se také modlili židé a další křesťané nekatolického vyznání po celém světě i v Izraeli. Autor také mluví o nezaujatém zkoumání pohnutek muslimských teroristů. Bylo by od něj spravedlivé nezaujatě zkoumat i postoje Izraelců, kteří se tomuto teroru musí bránit. Po nezaujatém zkoumání pohnutek lidí páchajících zlo je normální zaujmout nějaký postoj buď pro anebo proti.