130 let

Diskuze

Nečas běží o život

Miloš Zeman nemá rád slabochy a rád jim dává najevo svou převahu. Se současným premiérem to nejspíše bude mít snadné.

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
H

Hdkn

30. 1. 2013 22:51
Petr Nečas uhýbá obratně dešti kulek.
Bendovo dnešní vystoupení bylo dalším hřebem do rakve této strany. Na to se nedá už koukat.ODS se udrží ve vládě jen tehdy, bude - li v ústavě vláda jedné strany. Koudelka s Bendou jsou elitní právníci. To jsou ty správné bedny, které přepíší ústavu. Berou si tužky .... a já kufry :-)
0 0
možnosti
V

Vladimir1950

30. 1. 2013 22:07
Skoro je mi líto Nečase,ale může si za to sám
Bojjuje na všech frontách, proti  odpůrcům v ODS, proti TOP09, která přebírá iniciativu,proti LIDEM ctné pražky Kvaček-Peakové, má spory s Klausem, bojuje s opozicí, sype se mu osobní život..Výbuch ODS v krajských a prezidentských volbách..Na jednoho je to docela dost..A teď nastupuje levicový "rétor" Zeman.. Nevím, nevím., Jak se říká mnoho myslivců,zajícova smrt..Je ve hvězdách, jestli to Nečas všechno ustojí..Článek  dobrý..
0 0
možnosti
SJ

Starej Jakub

30. 1. 2013 18:20
Panslavismus je ještě příliš laskavé slovo.
Ale jinak souhlas. Já si taky nemyslím, že ho zaměstnavatel nutně platí. Ti co pracují z přesvědčení bývají těmi nejspolehlivějšími.
0 0
možnosti
V

Vlkodlac

30. 1. 2013 17:55
No vida.
Vy byste bojoval "zoufale" za zájmy zaměstnavatele? S celou rodinou?Nevěřím. Myslím, že "národovectví" (chcete-li, připustím panslavismus)  je u Klause autentické.
0 0
možnosti
SJ

Starej Jakub

30. 1. 2013 17:46
Však ano, já si myslím, že bojoval proti nebezpečí.
Přestože nemají téhož zaměstnavatele (u Zemana doufám, že je samostaný živnostník), je pro Klausova zaměstnavatele Schwarzenberk, když ne nebezpečím, tak alespoň protivnou nepříjemností.
0 0
možnosti
SJ

Starej Jakub

30. 1. 2013 17:25
Já doufám, že na ní Zeman není.
Ale to neznamená, že jeho vítězství Klause neposílí. Proč by jinak Klaus tak zoufale agitoval s celou svojí rodinkou za jeho zvolení? "Konzervativně-liberální pravičák". Pche.
0 0
možnosti
V

Vlkodlac

30. 1. 2013 17:35
Proč?
Píšu výše - v 18:01Sám jste napsal "zoufale". Zoufale člověk většinou bojuje PROTI nebezpečí, ne PRO něco řekněme pozitivního.
0 0
možnosti
SJ

Starej Jakub

30. 1. 2013 17:13
Klaus a Zeman jsou úplně stejní v tom,
že jim jde jen o osobní moc. A když ji získají, použijí ji výhradně k jejímu udržení. Proto si také rozumí, váží si sebe a přirozeně pohrdají každým, kdo by si myslel, že v politice by mělo jít o něco jiného mež o "moc, vliv a peníze".Shodují se v pojetí "státu jako kořisti", který je třeba za odměnu nechat v plen svým příznivcům na všech úrovních až po místní radnice.Státy, které místo odpovědných elit vedou skupiny toužící po moci a penězích, se nazývají "failed states", zhroucené státy. Poznají se podle toho, že je v nich likvidována funkční policie, zejména finanční, zaniká nezávislost soudů, rovnost před zákonem je nahrazena korupčními a politickými vazbami, státní správa postupně kolabuje a stát přestává být schopen zajišťovat základní právní jistoty.Typickým případem finálního stádia tohoto vývoje je Somálsko.
0 0
možnosti
H

Hdkn

30. 1. 2013 17:12
...
"Bezpečný průchod Prahou"   :-)
0 0
možnosti
F

Filias

30. 1. 2013 15:05
Ano, samozřejmě
No jasně, Zeman se s Kalausem nezná a naopak. Zuřivá podpora Zemana od celé Klausovy rodiny taky nic neznamená. I neprůstřelný důkaz vzájmné náklonosti zvaný opoziční smlouva je taky jen Kalouskův výmysl. I jejich společné hraní na nacionalistickou notu a likvidace všech potenciálních protivníků jakýmikoliv dostupnými prostředky je taky nepodstatný společný osobnostní rys. Rozdíl mezi Zemanm a Schwarzenbergrem je určitě jen to, že Zeman je, byl a vždy bude pravověrný levičák a Schwarzenberg kapitalistický škůdce. Nechcete si ty vaše nesmysly a manipulace strčit za klobouk? Podařilo se vám přesvědčit o výše napsaném většinu národu, tak přeci můžete být šťastný, neboť právě pro vás nepochybně začíná ráj na zemi!
0 0
možnosti
V

Vlkodlac

30. 1. 2013 14:09
Vidím to jinak.
Byla to především (poměrně chytrá) snaha spojit Zemana s extrémně nepopulární amnestií. (A jedním vrzem snaha odvrátit pozornost od Trautenberkovo pochválení téhož.) Bez amnestie by totiž to spojení bylo bezzubé, možná dokonce kontraproduktivní. Druhým cílem bylo relativizovat pravo/levý charakter volby, ještě v době, kdy nebylo úplně jasné, že to nebude to úplně nejdůležitější "bitevní pole".Na podprahovost se nedalo v žádném případě spoléhat. Zemana si pamětník pamatuje spíš jako Klausova hlavního a nejvýznamnějšího ideového protivníka."Dřímající medvědi" výsledek voleb neovlivňují.
0 0
možnosti
H

Hdkn

30. 1. 2013 15:44
Souhlasím s vašimi názory proč to KS řekl.
Svůj ůčel to splnilo během kampaně, ale nyní po prohraných volbách to činí z Klause osobu mocnější než ve skutečnosti je. To, jestli Klaus posílí, mají nyní ve svých rukou novináři. Jestli napíší, že Šlouf jedná o Temelínu, pak mu dělají reklamu. Když politoložka Dvořáková řekne, že se Klaus může teoreticky vrátit, Kubovi a Nečasovi se udělá v trenclích škrtátko. Paní Dvořáková si vůbec neuvědomuje, jakou touto rétorikou Klausovi pomáhá.Dřímající medvědi volby neovlivnili, ale ovlivňují to, co se stane po volbách. Klaus vlastně všem aktérům staré a nové spolupráce mezi ODS a ČSSD pokynul jako papež, kam se jejich pouť má ubírat. Že v hotelu TOP dojdou spásy. Miloš mohl jen hloupě přihlížet, kdo se mu tam srocuje :-)Klaus - Zeman sice JEDNO jest, ale Zemana má především na háku Klaus. Ví dobře jak Miloše napálit.Volím Kalouska proto, že on těžko dostane amnestii :-). Kalousek je jeden z nás :-)
0 0
možnosti
  • Vybrali jsme pro Vás