Kromě vyplacení odškodného Svěrákovi je Bauhaus povinen zveřejnit omluvu v některém z celostátních deníků. Společnost se proti rozsudku může odvolat k olomouckému vrchnímu soudu.
Firma prodávající výrobky pro kutily, stavebniny a zahradní techniku použila část textu písně k podpoře prodeje míchaček. Na 211 reklamních plochách firmy se v září 2004 objevil slogan „upeč... třeba zeď...“. Svěrák podal žalobu s tím, že firma bez jeho svolení neoprávněně změnila a užila část verše z jeho textu.
Neobstály tak argumenty právního zástupce firmy Bohuslava Nováka, který mimo jiné zpochybňoval, že by pohádka a písnička byly tak známé, aby si je ti, které měla reklama oslovit, spojili se sloganem. Že by tak ale billboardy nedávaly smysl, prý nevadí. Nelogičnost bývá vlastností i mnoha jiných reklam, tvrdil Novák. I soudní znalec však potvrdil, že Bauhaus si musel být vědom, že využitím textu poškodí Svěrákova práva.