130 let

Diskuze

Oprava D1: Šlo by to rychleji a za méně peněz?

Odborníci se přou o to, zda je nutné dálnici D1 celou bourat a prakticky postavit novou. Zvolená varianta vyjde na 20 miliard a potrvá šest let.

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
H

Higgs

16. 4. 2013 5:55
Nektere nazory neni tezke zpochybnit
Predseda stavebniku? Jasne ze bude rikat, ze nejlepsi je to, co je nejdrazsi. Prece si dobrovolne nebude ubirat z rozsahu zakazky, zvlast ted, kdyz je stavebnictvi "v krizi" (cti: ubyva predrazenych kseftu). Jancura? Cim ze se to ohanel? Puvodnimi plany u D1? Kterymi? Temi z 70-80 let, u kterych se pocitalo s provozem 10 vozidel Skoda 120 za hodinu? Aha..No tak to verim, ze pri tehdejsim provozu by stacilo to pilit asfaltem. Tehdy totiz nikdo nemohl pocitat s tim, ze tam budou jezdit kvanta kamionu, jejich i povolena maximalni hmotnost presahuje puvodni plany ( a to nemluvim o tom, ze jich je hromada pretizenych) a ze ty rozjebou nejen povrch, ale i podlozi; ani s tim, ze kdyz se to jen polije asfaltem, tak tam ty same kamiony udelaji do roka o to hlubsi koleje. Pan Jancura si tentokrat nablil. Celkem rozumne zni ti lidi z CVUT. I kdyz.. O referencovane silnici I/3 Z nejake diry do Benesova jsem ani neslysel. Zrejme vsak nebude tezke pochybovat o tom, ze by nejake Icko bylo "stejně významná a zatížená komunikace" jako zdaleka nejvytizenejsi tankodrom v zemi, tedy D1. A tudiz o tom, zda by pri pouziti stejneho zpusobu byla i D1 "po deseti letech v dobrém stavu" :) Tezko vsak rict, mozna by to fungovalo. Bohuzel, na diskuzi uz je pozde. Jako obvykle se nejdriv vybere reseni, ktere zaplatime MY, a pak se teprv resi, jestli bylo dobre. Vlastne.. dobre urcite je. Minimalne pro stavebniky. Coz se u RSD uz davno stalo zvykem..  
0 0
možnosti