...myšlenky, jdoucí k podstatě, tam pěkné jsou, blbé, nesrozumitelné věty taky, a kam se na to mám jít podívat, jsem se nedozvěděl (asi k autorovi domů?)
Prave. Ale to si to po sobe autor neprecetl? Aby zjistil, ze nekde vrsi jen pojmy bez smyslu? A jestli to je jen reklama na autora, tak fajn. Chci ji v LN taky. Ale necham si ji napsat nekym jinym.
místo samoúčelných floskulí a nesmyslných vět (ta poslední je opravdu pošušňáníčko) od recenze (kritiky či informaci) o výstavě očekávám alespoň několik základních údajů o D.Pitínském (nebo ho snad mám už znát???), technice, kterou svá díla vytvořil , z jakého časového úseku pocházejí atd. Je to tak obvyklé... autor článku to ovšem neví, o jeho erudovanosti ostatně svědčí i bezradný popisek pod jedinou ukázkou.
Vážený zmatený čtenáři, asi si budete muset zvyknout. To co se Vám zdá obvyklé, zas tak obvyklé není. Pro účel článku tohoto rozsahu je dostačující definovat dílo jako malbu. Často ani popisky přímo na výstavách dnes techniku neuvádějí (uvedena bývá např. v katalogu). Tato recenze neobtěžuje formalitami a soustředí se na smysl věci. Spokojený čtenář jn.
Co rika veta: Pitínovo dílo je pak dravou evolucí těchto vizuálních forem, ve které nepřežívá nikdo. Vi autor, co znamena slovo evoluce? Prelozeno do cestiny: Pitinovo dilo je dravym vyvojem techto vizualnich forem, ve kterem nepreziva nikdo. Kdo by ho mel prezit?