V pandemické době dobývají streamovací platformy celý svět. Lidem zavřeným doma nabízejí obrovské knihovny plné filmů a seriálů. Největšími lákadly jsou pochopitelně exkluzivní produkty dané služby a snímky, které se kvůli zavřeným kinům dostaly v premiéře právě na streamovací platformy. Jedna demografická skupina ale stále odolává. Jsou to konzervativní „staromilci“, kteří preferují klasickou televizi s přesně daným programem. Právě na ně nyní Netflix zacílil.
Služba Netflix Direct funguje jako klasická televize s dvacetičtyřhodninovým vysíláním. Navíc je kompletně bez reklam. Přístup k ní má každý, kdo si předplácí standardní Netflix. Služba ale zatím funguje jen ve zkušebním režimu ve Francii. Program je znám až pět dní dopředu.
Volba Francie nejspíš nebyla náhodná, protože se v zemi standardní televizní vysílání stále těší obrovské oblibě, jak ukazují výzkumy. Netflix má v zemi navíc až 9 milionů předplatitelů
Netflix také v srpnu začal testovat novou funkci Shuffle Play. Na domovské obrazovce služby se nachází stejnojmenné tlačítko, po jehož stisknutí se automaticky začne přehrávat film či seriál, o kterém si služba na základě algoritmů myslí, že by se uživateli mohl líbit. Služba podle tiskového prohlášení cílila na uživatele, jenž si mají problém z rozsáhlé nabídky vybrat.