někdo s mírně upraveným Trabantem, není zcela vyloučeno.
Myslim ze Diesel-Hybrid by se mohl dostat celkem blizko. I dnesni seriova VW Jetta 1.9TDi v manualu ujede mezi 45-60 milema na galon (ovsem zalezi na ridici jak tomu slape na krk). Krom toho se do toho da nalit i Biodiesel (nebo alespon Bio mixnuty s normalni naftou). CO2 Emise sou soucasne kolem 139g (u normalni nafty), tusim ze u BioDieselu je to jeste mnohem min. Ovsem na druhou stanu Bio produkuje vice NO2 a pevnych castic.
Jojo, to ja si tu jen tak zase nahlas fantaziruju... Vsak vono to zase prejde
to nevypadá až tak nesplnitelně. Vyházejte ocel, použijte titan, karosérii z leteckého potahu, to všechno proto, aby slezla váha na polovinu, bude šance snížit spotřebu taky na polovinu. ...Tohle všechno už bylo uděláno a dosáhli tím 28...
tj. do 43 se hledá ještě 50%. To není celé. Při vyšších rychlostech větší složku odporu tvoří aerodynamické síly, s těmi už lomcují nějaké to desetiletí, čtyřnásobek proti dnešku není reálný, ani kdyby celý ten krám potáhli supími brky.
Rád bych si koupil takový ekologický stroj jenže když ho potencionální srážka se současným průměrným městským minivozem změní v hromadu trsátek tak mě může ekologie vlést na záda.
A o to půjde především.