Občan žije reklamou, PR, marketingem, těžko může se rozhodovat
osobně. I manželku porovnává a herečkama, dílem nemá čas ji zkoumat podrobně s její původní rodinou. Stačí mu dojem a potlesk okolí, nebo závist. Občanská volba byla založena v docela jiném světě, i tehdy byla v novinách reklama, ale hned noviny přes ulici ji odhalily, svlíkli zepředu i zezadu. Nezpochybnitelné bylo snad v kostele, kde se osobnostem a stranickosti vyhýbali odkazem na minulé či budoucí. Jak kostel spadl, kazatel se vrhl do televize, lid se svěřuje náhradním pastorům, politikům. Ale chce od nich moc, nemají ani práci, ani peníze, ani nebe natož na zemi. Frustrace je tedy hrozivá, zbývá vztek a kdo s ním umí, je vítěz. Kojoti běží také za hyenou, až se nažere, jistě jim nechá kus zdechliny. Dobrou chuť, milí demokraté.