Čtvrtek 2. května 2024, svátek má Zikmund
130 let

Lidovky.cz

Diskuze

Pospíšilův recept: Nerecyklujme elity 90. let. Chce to mladou krev.

Problémem Petra Nečase je to, že není týmový hráč, říká bývalý ministr spravedlnosti Jiří Pospíšil.

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
K

Knight

22. 10. 2012 14:02
Rad prevedu klidne debatu
Rad prevedu klidne debatu jinam. Myslim, ze neni nutne to ani psat tady. S tim Rampulou jsem to nepostrehl a nevim co za tim bylo nicmene Rampula byl apriori clovek ODS, CSSD a jejich kmtoru a podle toho jak Veverky skoncili tak tali do ziveho. Neverim, ze ti lide jako Pospisil jsou napravitelni nebo nedejboze ze delaji neco pro ocistu. Oni jen delaji to, co se jim nekdy mozna hodi vice. To, ze je to nyni rekneme v zajmu nas nemusi znamenat, ze to priste take tak bude. Jak jsem psal na Plzensku je velice dobre videt jejich stopa.http://www.novinky.cz/ekonomika/266010-plzen-schvalila-kontrakt-stoleti-na-depo-a-udrzbu-vozu-mhd-zaplati-12-miliard.htmlJurecko je klasicky kmotr. Nechce se verit, ze by delal neco pro nase blaho. Ma sve zajmy a podle toho kona i Pospisil. Paradoxne si tim, co udelal pozici velice posili coz bylo videt i na volbach a s tim to delal. Neni vubec hloupy jako zbytek ODS a nejde mu zatim o koryta.
0 0
možnosti
M

Murdoch

22. 10. 2012 13:54
Tohle vlákno už je tak tenké,
Tohle vlákno už je tak tenké, že abych si to přečetl, musel kliknout na odpověď:-) Jemu určitě patří dík, že patřil k té skupině lidí z ODS - byť tím řádně oslabil svou pozici uvnitř strany, jež byla pro odvolání Vesecké a že dosadil zrovna Zemana. Vemte si, že už přes rok před svým odvoláním Borisek, Hrdla a další pouštěli novinářům off record zaručené info, že premiér je na Pospíšila strašně naštvanej a že je zralej na odvolání... K Véčkům a vnitru - máte pravdu, ale jak potom otočili s Rampulou, to jsem nepochopil, zřejmě jejich politická hra ve smyslu "protikorupční boj si vzít nedáme, zaútočíme na toho, kdo nám ho chce vzít".:-)
0 0
možnosti
K

Knight

22. 10. 2012 11:28
Jestli uz tehda slipka Peak
Jestli uz tehda slipka Peak nekopala spis za Prazskou galerku:-) O tom, ze by proti nemu brojili jsem nevedel a pokud tomu tak je tak mate pravdu. Ja se jenom bojim, ze Pospisil s tvari protikorupcnika a stejnou historii a pozadim jako kdokoliv jiny z ODS pujjde spasit ODS a privede jim volice. Uprimne ja mam za to, ze tahle particka je proste nereformovatelna a pro nas stat nebezpecna. Jejich soucasti je take Pospisil a to Plzensko to fakt vypada jak Praha pred nastupem Svobody... Uvidime, kez byste mel pravdu. Diky za info. Mate vetsi prehled.
0 0
možnosti
M

Murdoch

22. 10. 2012 12:53
To, že kvůli Rampulovi šly
To, že kvůli Rampulovi šly Véčka proti Pospíšilovi, je fakt. Proč, tak to nevím, možná Veverky vytušily, že vymezovat se vůči někomu z ODS má smysl jen u toho, kdo má ještě nějakou důvěryhodnost u voličstva. Nečas jí ztratil s Drobilem, Pospíšil jí taky hodně potratil Toskánskem a instalací Rampuly a počáteční dezprientací v kauze Čunek ( Ištván)sice významně potratil, ale trochu jí nabyl zpět s Zemanem... Že je ODSka nereformovatelný mafiánský spolek, to tvrdím také, přesto ještě občas propadnu bezduché naivitě... Zdravím!
0 0
možnosti
M

Murdoch

20. 10. 2012 12:31
Taktéž zdravím, kdo ještě?
Taktéž zdravím, kdo ještě? Těch nerozhodných senátorů bylo tenkrát povícero. To mají všichni dezorientovaní poradenskou smlouvu s Hradní kanceláří?:-))
0 0
možnosti
K

Knight

19. 10. 2012 14:33
To mate pravdu proto mi tam
To mate pravdu proto mi tam moc nezapada ten chybujici a obrodivsi se Pospisil. Byvaly ministr chudak nebyl schopen v kraji zastavit takovou zlodejinu, ve skole takovy hnus a na ministerstvu Rampulu kdyz strkal kauzy do supliku. Jesteze se nam ted polepsil. Hned se mi ulevilo.
0 0
možnosti
M

Murdoch

19. 10. 2012 15:44
Musíte vycházet z toho, že v
Musíte vycházet z toho, že v době, kdy se Romanova parta ujímala vlády ve Škodovce a kdy ovládla zakázky ČEZ, všech krajských DP a ČD, neměl Pospíšil žádnou reálnou politickou moc, byl řadovým sotva třicetiletým členem modrostrany a asistentem na škole. Takže představa, že někam přijde, bouchne do stolu a řekne "Romana a jeho grupu tady nechcu" a "Kindla a jeho grupu tady nechcu" je víceméně úsměvná:-)  V rámci plzeňské regionální politiky to samozřejmě má i druhý důvod - nikdo z regionálních politiků, pokud není padlý na hlavu, nebude brojit proti místním podnikům, které zaměstnávají tisícovku lidí, byť se majitel dostal k majetku krádeží za bílého dne... 
0 0
možnosti
K

Knight

19. 10. 2012 13:09
Ja bych ho zase nepodcenoval.
Ja bych ho zase nepodcenoval. Ono to vsem vyhovovalo, ze to funguje jak to funguje a nejen tam ale celkove.  Rozhodne si nemyslim, ze by se najednou chtel chovat jako slusny  clovek nebo neco reformovat. Oni to kluci z ODS s CSSD zvladnou v Plzni take rozjet ve velkem stylu.http://www.novinky.cz/ekonomika/266010-plzen-schvalila-kontrakt-stoleti-na-depo-a-udrzbu-vozu-mhd-zaplati-12-miliard.htmlPres Appian se krasne dostanete do DPP atd atd.
0 0
možnosti
M

Murdoch

19. 10. 2012 13:57
Obávám se, že Romanovi hoši
Obávám se, že Romanovi hoši mají vyšší mety, ti jsou zaháčkování nikoli na regionální, ale na centrální úrovni. Nejen DPP, ale donedávna i ČD a DP po celé republice vyjma Ostravy:-)
0 0
možnosti
M

Murdoch

19. 10. 2012 12:45
To máte určitě pravdu,
To máte určitě pravdu, Knighte, ale ono vědět a moci s tím něco udělat - z pozice postgraduála/asistenta - je asi poněkud větší sousto. Vrátil se tam až poté, co skončila Topolovaě vláda jako děkan, tehdy nějakou pravomoc a sílu měl, ale byly holt i větší šajby, takže vanitas vanitarum et omnia vanitas... Sám to přiznal a radost z toho neměl. Pokud to tedy nebyla taková odesácká zástěrka zástěrky:-)))
0 0
možnosti
U

Urvisu

19. 10. 2012 12:31
Ohledně České pozice jako platformy metamorfující ke skupinové psychoterapii společenských deprivantů přidám také jednu historku: AKTIP – Konzultační a terapeutický institut Praha Skupinová psychoterapie je přístup, který využívá k léčebným účelům skupinovou dynamiku – vztahy a interakce mezi členy skupiny a tím nabízí prožití širší sociální a vztahové roviny než terapie individuální. Nejdůležitějšími faktory jsou skupinová koheze (soudržnost), emoční podpora, projekce, sdílení problémů, naslouchání a měnící se vztahy a vzájemné role uvnitř skupiny, sebeprojevení a zpětná vazba. Užíváme techniky z různých terapeutických směrů, sociální a psychologické hry, nácvik sociálních dovedností (poznámka ID: pomluvy, nenávist, zesměšňování, napadání, dehonestace).
0 0
možnosti
LN
Terapie v praxi
Není nad to si ji vyzkoušet ... naživo (on-line). :-D
0 0
možnosti
M

Murdoch

19. 10. 2012 12:07
Ohledně ODS a vetchého
Ohledně ODS a vetchého staříka přidám pitoreskní zprávičku:exsenátor Kalbáč (KDU-ČSL) kolabující a opět ožívající jak bájný Fénix při prezidenstké volbě v roce 2008, aby se nakonec stal rozhodujícím elementem při zvolení Kikiny na Hrad, dělá momentálně - světe, div se (!) - poradce prezidentu republiky a vyzývá k podpoře senátorského kandidáta Zahradníka. Čteno mezi řádky: takže ona mu nestačila igelitka na vylepšení zkroušeného zdraví, ještě museli Topolovic a Weiglovic emisaři nabídnout poradenskou smlouvičku, až skončí paně senátorův mandát:-)  Postě ODS a vetchému staříkovi nic cizího není lidské:-))
0 0
možnosti
JK
...
Zdravím. A kdyby jen on...!  
0 0
možnosti
U

Urvisu

19. 10. 2012 10:59
Martin Shabu aka Jiří Pospíšil: "Nerecyklujme elity 90. let. Chce to mladou krev." Takže pokud si někdo projde politikou, naseká chyby, ze kterých se poučí a získá tolik potřebné zkušenosti, je načase ho nahradit novým jelimanem, který naseká znovu tytéž chyby, ze kterých se poučí, získá tolik potřebné zkušenosti a bude rovněž vzápětí nahrazen novým jelimanem… Shabu je prostě logik! :))
0 0
možnosti
JK
Ach božínku...! za prvé, je
Ach božínku...! za prvé, je to rozhovor, čili toto neříká pan Shabu, ale pan Pospíšil. Za druhé explicitně mluví o lidech, kteří mají zahraniční vzdělání, nějaká léta tam žili a živili se tam prací (ne jen studiem a ne jen daňovým domicilem jako Rittig), vědí jak funguje politika v cizině a mají už nějakou životní zkušenost. Vím, že tato vize v Česku bude prorážet těžko, ale tudy skutečně cesta povede. Pokud dřív nenastoupí komunisté a neudělají tady nový Vítězný únor, březen, duben, nebo co, za patnáct let snad jejich postavení na vysokých funkcích v exekutivě (i ve veřejném sektoru, nejen v soukromém) bude normální.  Že zatím nejdou do bahna české politiky, není vůbec překvapivé - ti, kteří to zkusili, byli buď vyštípáni spolustraníky, anebo nezvoleni voliči. Pro českou politiku je to škoda, ale to si nejdřív musí začít uvědomovat sami voliči.
0 0
možnosti