130 let

Diskuze

Pospíšilův recept: Nerecyklujme elity 90. let. Chce to mladou krev.

Problémem Petra Nečase je to, že není týmový hráč, říká bývalý ministr spravedlnosti Jiří Pospíšil.

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Knight

19. 10. 2012 14:33
To mate pravdu proto mi tam
To mate pravdu proto mi tam moc nezapada ten chybujici a obrodivsi se Pospisil. Byvaly ministr chudak nebyl schopen v kraji zastavit takovou zlodejinu, ve skole takovy hnus a na ministerstvu Rampulu kdyz strkal kauzy do supliku. Jesteze se nam ted polepsil. Hned se mi ulevilo.
0 0
možnosti

Murdoch

19. 10. 2012 15:44
Musíte vycházet z toho, že v
Musíte vycházet z toho, že v době, kdy se Romanova parta ujímala vlády ve Škodovce a kdy ovládla zakázky ČEZ, všech krajských DP a ČD, neměl Pospíšil žádnou reálnou politickou moc, byl řadovým sotva třicetiletým členem modrostrany a asistentem na škole. Takže představa, že někam přijde, bouchne do stolu a řekne "Romana a jeho grupu tady nechcu" a "Kindla a jeho grupu tady nechcu" je víceméně úsměvná:-)  V rámci plzeňské regionální politiky to samozřejmě má i druhý důvod - nikdo z regionálních politiků, pokud není padlý na hlavu, nebude brojit proti místním podnikům, které zaměstnávají tisícovku lidí, byť se majitel dostal k majetku krádeží za bílého dne... 
0 0
možnosti

Knight

19. 10. 2012 21:01
Romanova parta tady do jiste
Romanova parta tady do jiste miry sefuje lecos ale ja proste nebudu do nebe vynase cloveka, ktery s nimi zpival a sel jim na ruku. Kauza MUS je toho jasny priklad. Nikdo neni bez chrichu ale Pospisil se na tom sam dost aktivne podepsal a ne ze ne. To, ze kuli veckum vymetl Rampulu a to, ze je chytrej a vi na jakou stranu se postavit z nej nedela hned slusneho cloveka. Ja jsem na kluky z ODSky hodne opatrny. Oni se dokazi tvarit vselijak maji dobry vzor v Kikine ale podle me v te zlocinecke organizaci nemuze slusny clovek vyrust. ODSka byla proti vymene Vesecke vcetne Pospisila tak mi nerikejte jake je to bourak. 
0 0
možnosti

Murdoch

20. 10. 2012 12:09
Knighte, nechci Vás nějak
Knighte, nechci Vás nějak mentorovat, ale ďábel tkví v detailu a v něm Vaše argumentace selhává... Když Koláček s spol kradli MUS, byl Pospíšil ještě studentem a možná ještě řadovým členem ODA. Reálně mohl MUS ovlivnit až jako ministr o cca 10 let později - a to jen zprostředkovaně výběrem Nejvyšší státní zástupkyně a přes ní Vrchního státního zástupce. V tomto selhal a sám to přiznal. Ovšem kdo a jak to vyšetřoval, dokud byla kauza ještě tzv. živá, když o tom pan Léko, Motejlek a další psali, co se tam děje?! Čekat 10 let a pak tvrdit, že to Pospíšil s Rampulou zazdil, je trochu krátkozraké...  A druhý zásadní detail - kvůli Vesecké a kauze Čunek byl Pospíšil dík svým postojům na odchodu z Topolovy vlády, přiznává to nejen on, aby sbíral pozitivní body, ale přiznal to i Topol, že kdyby jeho vláda nepadla, tak by byl Pospíšil odvolán. To, že namísto Vesecké prosadil Zemana na pozici Nejvyššího státního zástupce, byla možná naprosto klíčová a průlomová změna v české justici za 20 let. Od té doby se věci dávají alespoň trochu do pohybu... Tím neříkám, že je vzor ctností, ale v rámci mafiáské pracky se přece jen trochu vymyká.
0 0
možnosti

Knight

22. 10. 2012 10:41
V pohode, ja si rad rozsirim
V pohode, ja si rad rozsirim obzory. Souhlasim s Vami az na jednu vec. Nejsem si jist nakolik bylo dosazeni Zemana jeho zasluhou nebo spis koalici s VV. Kdyby sel jak vy rikate proti zajmu vsech v ODS sel by z vlady jiz tenkrat a necekalo by se az na Bradacovou. Ja mu neverim, protoze ma za zady Jurecka tedy stejny profil jako Bendl nebo Bem. Kmotrovsky klan v ODS.
0 0
možnosti

Murdoch

22. 10. 2012 11:00
Samozřejmě s tím Jurečkou to
Samozřejmě s tím Jurečkou to je reálné nebezpečí, ale to, že prosadil Zemana, už mu nikdo neodpáře, to je holý fakt. Veverky sice dlouho brojily za odvolání Vesecké, v ODS určitě byla velká skupina hochů, kteří nad ní drželi ochrannou ruku. Zeman byl Pospíšilův kandidát, jakohé měly Veverky, netuším.. Ale k dokreslení a domotání situace ad absurdum už jen dodám, že když Zeman nastoupil, tak to byly Veverky, které zuby nehty bránily Rampulu, dokonce slípka Peake si nechala zpracovat analýzu, dle níž Pospíšil postupoval protiprávně při snaze o jeho ( Rampulovo) odvolání...
0 0
možnosti
  • Vybrali jsme pro Vás