130 let

Diskuze

Pozoruhodná geneze spotřební daně

Více než třetinu ceny benzinu či nafty tvoří spotřební daň, jejíž vývoj v posledních letech je fascinující. Zejména díky politikům.

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
F

Furio

3. 10. 2013 15:31
Pravdou je, že Janota
Pravdou je, že Janota chtěl daň z PHM vrátit na původní hodnotu, leč už to bohužel nestihnul a Kalousek nechal zákon projít tak jak byl.
0 0
možnosti
PM
Lépe cena za kilometr, kdekoliv
Palivo potom za evropsky přijatelné minimum. Kde silnice vadná, ovšem kilometry zdarma. Asi jako kafe na letišti, když se nelítá. Tachometr je středověk, stačí navigace, jednak umí zapsat cestu, popř. ji za projetý týden odeslat smskou finančáku, jednak by měla určit náhradní trasu. Nebo nabídnout. Tak i silniční daň zbytečná, ujetý kilometr stačí. Jízdní kola zdarma, motorky paušál. Také lze levněji v noci a mimo sídla, dokonce i ekologická rychlost by stála za úvahu. Tak 80 km/hod základ, 110 dvojnásobek, 130 čtyřnásobek, když někdo nemá za co rozhazovat. Třeba by se změnou filosofie polepšil i politik, a svou rodinu nechal u Máchova jezera, když pracuje v usa, a nevěšel ji poplatníkům na krk.  Ale dnešní nastavení státu jako velké hromady, z které každý jen urve, kde stejně xx% bez daně docela.
0 0
možnosti