130 let

Diskuze

Právnictví Jindřicha Forejta: Stále se to jen zhoršuje...

Pochyby o dostudování vysoké školy ředitele Zemanova kabinetu se změnily v jistotu. Nově přibylo i neoprávněné užívání titulu JUDr.

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
A co takhle Klausova profesura?,
Mohla by VŠE ukázat na internetu jeho habilitační práci??To bychom si početli, za co se profesura dává.
0 0
možnosti
Pan Forejt
Snad by měly konat orgány v trestní právu,když něco udělal tak by měl nést odpovědnost.Akdyž nejsou na něho stížnosti a dělá tu funci dobře tak proč ten humbuk okolo vysoké školy.Tady znám celkem dost vysokoškolsky vzdělaných lidí a nedosahují panu Forejtovi ani po kotníky.Proč taková zášt a závist je v občanech,kteří mají být na co hrdi.Přeji všem štastné a veselé prožití vánočních svátků a nemračte se na sebe v roce budoucím.
0 0
možnosti

Sseremeto

25. 12. 2013 23:05
To je o tom - rovný a rovnější, před zákonem
Neoprávněné užívání akademického titulu je přestupek. Celkem rád bych se podíval na pracovní smlouvu judr. forejta. Nikomu nic nezávidím, VŠ mám vystudovanou.  Nicméně zde musím uvést jeden příklad, který se mi vybavil. Nedávno byl odejit jeden policista, který ze sebe udělal maturanta a pracoval na nějakém místním oddělení policie. Pracoval tam před tím, než "složil" maturitní zkoušku a i poté. Je stíhán pro podezření ze spáchání několika trestných činů, bude muset vrátit plat, ke kterému si přišel jako maturant. Netuším, kolik bere judr.Forejt (80.000,.Kč čistýho?), ale ten polda bral tak 15.000,.Kč čistýho.Takže jednoho, myslím, že svou práci dělal také dobře, jinak by tam neby, vyhodí z práce, musí nahradit peníze a druhého, jen proto, že je na HRADĚ necháme dělat podvody dál? Je to absurdně dementní!!!
0 0
možnosti

Oldmankv

22. 12. 2013 13:53
Dezinformace jak vyšitá
Pamflet je dokonalou ukázkou toho, jak lze s využitím částečně sdělené pravdy vyvolat naprosto mylnou domněnku. Autor pravdivě uvádí "ředitel Zemanova kabinetu", ovšem nikde neuvádí, že dotyčný vykonává tuto funkci už více než 10 let. Čtenář se tudíž může domnívat, že si Zeman do svého týmu Forejta přivedl. Ovšem po zjištění druhé, zatajené informace se pro změnu domnívám, že Rychlík se této polovičatosti dopustil záměrně, s úmyslem zase něco na Zemana přikydnout. To se ostatně zdá být na ČP dost obvyklé. A autor má s dezinformacemi více zkušeností: Ve svém profilu (m.j.) uvádí, že spolupracuje se stanicí ČRo Leonardo. Nějak se mi to nezdá, když patrně ani neví, že tato stanice byla už před delší dobou zrušená...
0 0
možnosti
Nikoliv,
já konstatuji, že vaše reakce jsou bez argumentů, což lze prostým čtením ověřit, čili je to argument pádný. Vaříte z vody, z pocitů, z představ o tom, jak se usmíval při psaní autor, jak se ona anonymní diskutérka prostoduše přiznala.Nadto můj článek obsahuje argument zcela nesporný, jímž vyvracím vaše podsouvané tvrzení, že autor píše o Forejtově nastoupení na Hrad za Zemana, což není pravda, a je to argument pádný, že nemáte pravdu, čemuž jste se vyhnul, a ještě jste měl tu smělost napsat, že můj příspěvek je bez argumentů.
0 0
možnosti

Ctenarcp

22. 12. 2013 8:53
vzdělání v ČR
Pokud pan Forejt opravdu výslovně uvádí, že dostudoval uvedené školy, je to problém. Pokud to nikde netvrdí, vzniká také problém. Ale vraťme se zpět do 90. let k profesurám a VŠ diplomům politiků. Největším nepřítelem rozšiřování univerzit je ovšem sám ministr Jan Sokol (KDU-ČSL): "Počty vysokoškolských studentů jsou dostatečné. Už teď to je čtvrtina populace." Důvod je podle Sokola jednoznačný. Pro více vzdělaných lidí u nás není práce. "Uvědomte si, že nejnebezpečnější skupinou ve společnosti je nezaměstnaná inteligence. V Evropě stála vždy v čele všech levicových bouří," varuje veřejnost s vážnou tváří ministr. http://blisty.cz/art/12809.html ČP nerozjela kampaň proti nekompetentní a nelegitimně do RVVI osazené Kopicové aj. ČP se nezabývá souběhem funkcî a podpor Řetězového Cyrila. ČP spolu s LN a MFD ze stejné stáje přefukuje kauzu absence diplomu u Forejta. Pokud někde on sám explicitně uvedl drźení diplomu, je treba ho potrestat. Jinak jde pouze o ubohý pokus atakovat Zemana na Hradě. Kdo v české politice atakuje letité souputníky nepřímo, dělá to proto, že přímé ataky jsou vyloučeny z důvodů minulého spolupachatelství. Útoky na majordoma zajišťujíciho zasedací pořádek u erárních žranic jsou stupidní. A kdo se k nim propújčí, je nosič vody, poskok, pacholek z konkurenčního statku. Škoda, že už nepíšete o vědě, netrasujete "inovační" penězovody. Neosvětlíte, proč se pan ministr stal profesorem na škole, kde vlastně, tak nějak, není zaměstnán ... Ale kádrovat služebnictvo, tomu energii věnujete. To už by stálo za zmapování, kterak se k utajeným informacím propracovávají koordinovaně minority. Takový Jan Novák pluje temnými zákoutími jako Mata Hari, která tomu dala, tomu taky ... http://zpravy.idnes.cz/mrazek-pred-smrti-shanel-strelivo-na-babise-fee-/domaci.aspx?c=A060519_090827_domaci_mr
0 0
možnosti

Jiri Janecek

27. 12. 2013 16:58
Pár komentářů...
A. "Největším nepřítelem rozšiřování univerzit je ovšem sám ministr Jan Sokol (KDU-ČSL)"...Jen pro upřesnění je to tentýž Jan Sokol, který byl jedním z iniciátorů a prvním děkanem FHS UK... Otázka pro maturanty - najděte vhodné rčení, které vystihuje výše popsanou situaci. ("kázat vodu, pít víno...")Jinak samo o sobě, to spoluzaložení a děkanování po odchodu z postu ministra na mne působí trochu divně... B. "proč se pan ministr stal profesorem na škole, kde vlastně, tak nějak, není zaměstnán ..."Takže:"mám obavy, že vaše dotazy ... vycházejí z neznalosti zákona či vnitřních předpisů škol a požadavků na habilitační či jmenovací řízení.""Především veškeré posuzované činnosti (pedagogická, vědecká, vedení  doktorandů či konzultant doktorandských prací,publikační činnost apod.) se nevztahuje jen k působení na jedné fakultě ani dokonce k jedné univerzitě, ale hodnotí se působení na všech vysokoškolských institucích (pedagogická činnost, doktorandi), včetně třeba zahraničních. ""Posuzování kvality uchazeče o profesorské řízení je velmi komplexní proces a vytrhávat jednotlivé požadavky z kontextu  opravdu nebývá zvykem."To jsou tři výtrhy z emailu, který mi poslala nějaká paní Dvořáková poté, co jsem se na AK ČR obrátil se svými pochybnostmi ohledně jednoho celkem medializovaného (ne)jmenování... Myslím, že odpověď na vaši námitku jde na to celkem dobře taky napasovat... Ale jinak zcela souhlasím...
0 0
možnosti

Ctenarcp

21. 12. 2013 18:05
Kopicová nevadí, Forejt vadí? Česká pozice se začíná nořit
do běžného novinářského hnoje, pane Rychlíku? Forejt je dědictví. V roce 2010: Jak se člověk stane v sedmadvaceti protokolářem hlavy státu?... S protokolem jako s profesním oborem jsem se měl možnost seznámit při STUDIJNÍM POBYTU v Bavorsku...---Prozradíte mi nejtěžší moment, který jste v této funkci zažil?Šéfové protokolu musí být nejen odolní stresu, ale musí mít i krátkou paměť. Horkých chvil bylo hodně, jmenovat jednu by ani nebylo diplomatické. Pokud jste vy, novináři, neobjevili nějaký průšvih, pak všechno proběhlo, jak mělo, a s tím jsem spokojen. ---Kdo vás v životě nejvíc ovlivnil?... V profesní rovině to byla moje kmotra v Německu, která v tomto oboru pracovala přes 40 let... ---http://www.novinky.cz/zena/styl/202802-sef-protokolu-kancelare-prezidenta-cr-musi-mit-kratkou-pamet.html
0 0
možnosti
Foto
JUDr. ?
Zanechme všech hloupých diskusí a vzpomeňte jen cípkem paměti na Jana Kalvodu, který měl práva samozřejmě vystudovaná, ale neměl titul JUDr. Obratem se k tomu, že mu někdo na dveře JUDr. napsal a on se proti tomu nevzepřel, postavil jako chlap a rychlostí blesku odešel ze sněmovny. A že to byl a je právník špičkový! Vím, že sice často inteligentní středoškolák strčí desetkrát do kapsy "odseděného" inteligenta z vysoké školy, ale tohle nemůže přece být ten případ. A jestli pan Forejt učí etiketu, pak by měl vědět, co se patří a Miloš by ho ani neměl přemlouvat. To o těch absolvovaných školách si jistě pan Forejt do profesního životopisu napsal sám a nikdo mu to nijak nepodsunul bez jeho vědomí. Jakpak se takovým lidem ve slušné společnosti říká?
0 0
možnosti

Census

20. 12. 2013 21:38
Není náhodou neoprávněné
Není náhodou neoprávněné užívání akademického titulu trestné? Tohle si nedovolil ani pan magistr Benda, který, jak kdosi vtipně poznamenal, pamatoval grafickou úpravou své rigorózní práce na slabozraké, jejím obsahem pak na slaboduché spoluobčany. Tento Forejt se zjevně  neobtěžoval nějakou rigorózní práci ani zfalšovat, prostě si ten titul sám nadělil. Pokud je někdo vystudovaný JUDr., neměl by být pro něj problém prokázat se příslušným diplomem. Pokud vím, tento titul se uděluje jen u nás a na Slovensku, možná i v Rakousku nebo ještě v nějaké další zemi bývalé podunajské monarchie, ale rozhodně ne v Německu. Nechápu, jak je možné, že si nelze podobné údaje ověřit. Mělo by to jít velice snadno. Takto by se mohl vydávat za právníka každý, kdo někdy navštívil budovu právnické fakulty nebo za lékaře, kdo byl někdy v nemocnici.
0 0
možnosti
Neni. Je to prestupek.
Ale nejaka sankce tam je.
0 0
možnosti

Ben

20. 12. 2013 21:27
vysokoškolský titul
Jak vidno tak v malém českém rybníku zavládla hysterie ohledně vysokoškolského titulu pana Forejta. Vypadá to tak, že ten, kdo VŠ nevystuduje musí být zřejmě úplný blbec, přitom já osobně znám velmi chytré a schopné středoškoĺáky , a také s odpuštění blbce s vysokou školou.  Neřeším zde co a jak si pan Forejt vykazoval ve svém životopisu , na vlastní oči jsem jej neviděla,  a jelikož novináři často střílí od boku nemůžu si být tudíž  100% jistá tím co píší. Jestli ovšen byl a je pan Forejt schopný ve své funkci, což zřejmě je, řeší se v mediích opět, dle mého názoru, blbosti.
0 0
možnosti

Betulaza

20. 12. 2013 20:13
Toto se děje,
neboť se má za to, že teprve vysokoškolské vzdělání garantuje, že člověk disponujete skvělou inteligencí, má rozsáhlé znalosti i nezávislý světonázor. Tak se prostě podřídí.
0 0
možnosti
  • Vybrali jsme pro Vás