Česká grafická designérka Zuzana Havelcová je výtvarnou ředitelkou berlínské reklamní společnosti Preuss a Preuss a kromě jiného pracovala na hravém logu pro ZOO v Kolíně nad Rýnem. U příležitosti Velikonoc mladí designéři logo ještě lehce upravili a vznikla přechodná verze, která slavila úspěch i za hranicemi Německa.
Šperkařka Stephanie Simek vytvořila náhrdelník ze zlatem vykládaného vajíčka. Skořápka je zpevněna plastem a dobrá zpráva pro českého nakupujícího - šperk prodává Hard De Core na pražském Senovážném náměstí.
Firma Heineken je známá svým hravým přístupem i v Čechách, na Designbloku jsme mohli vidět speciální bary, na tvorbě interiérů často spolupracuje s mladými designéry (Jakub Berdych, Jan Plecháč a Henry Wielgus, Jan Kloss a Pedal Project..) a široká veřejnost se může podílet na designu lahve. Na Velikonoce si firma připravila minimalistickou fotku, která nepotřebuje komentář.
Charitativní iniciativa The Big Egg Hunt ve Velké Británii spojila Velikonoce a designéry a umělci, kteří po svém ztvárnili vejce v nadživotní velikosti, organizátoři je pak "schovali" po anglických městech a od 12. února je veřejnost může hledat. Akce je spojena s různými happeningy a vejce se dají pořídit na on-line aukci. Výtěžek putuje organizaci Action for Children.
Ne všichni jsou z Velikonoc nadšeni, server Designboom připomněl, že v Německu bylo jen u této příležitosti vyrobeno 190 milionů čokoládových zajíčků což je 50 milionů více, než Santů na Vánoce. Nizozemští umělci Lernert a Sander z Amsterodamu, kteří jsou známí svým černým humorem a o jejich videích a instalacích se mluví ve všech kruzích po celém světě, svůj názor na Velikonoce vyjádřili opět jasně.