Nová kampaň .about black. oslavuje černé kabelky, které se za poslední léta stala bestsellerem a přidává dva nové modely. Tváří kampaně je herečka Eliška Křenková, o fotografie se postarala oceňovaná fotografka Bet Orten, která využila proměnlivosti úspěšné herečky. Ta se v kampani značky objevila již po druhé, po boku Jenovéfy Bokové jsou tváří značky již čtvrtým rokem.
„Novinkou je taška Weekender bag, kterou jsem v mysli nosila dlouho, i když bylo v poslední době cestování omezené. Přesto se mi stávalo, že mi taška na víkendový výlet chybí. Když jsem sehnala vodě odolnou kůži, tak jsem věděla, na kterou tašku ji použiji a bude to mít smysl a skvěle plnit funkčnost výrobku,” vysvětluje designérka Barbora Musilová.
Druhý kousek prý na přání zákaznic. „Mám zákaznice, které u mě nakupijí pravidelně, a tak jsem vyslyšela jejich přání - žádaly si velkou tašku, tzv. shopper bag, kam dají počítač, když jdou do práce a nákup, když jdou domů. Stále ctí čistou minimalistickou linku a kvalitní zpracování,” dodává designérka.
Barbora MusilováOdjakživa jede na vlně minimalismu, a to i v oblékaní. Vlastním povoláním je produkční, takže od nápadu k realizaci byl jenom krůček, tedy steh. Všechno se naučila sama podle knih či tutoriálu na internetu, a po 6 měsících ušila první ledvinu, která měla v okolí úspěch. Všechny věci šije sama v ruce, kůže si jezdí vybírat třeba i vlakem s panem Černým (její pes pozn. redakce) a nejde jí rozhodně o velkovýrobu, spíše naopak o mini série. |