Úterý 29. listopadu 2022, svátek má Zina
  • schránka
  • Přihlásit Můj účet

Lidovky.cz

Design

Módní trendy neexistují, jsou smyšlené. I proto dělám věci tak, aby se daly nosit kdykoli, říká návrhářka

Módní trendy jako takové jsou v podstatě smyšlená věc, která vás má donutit k tomu, abyste si neustále kupovali nové a nové věci. | foto: Appre

Premium Rozhovor
Móda byla odjakživa její vášní, po ukončení studií se proto vydala sbírat zkušenosti do světa. Dostala se k práci v módní branži v Los Angeles, kde sledovala umělé nastavování trendů, vykořisťování planety i lidí v rozvojových zemích. „Chtěla jsem se tomu postavit čelem a nabídnout trhu udržitelnější alternativu elegantní a ženské módy,” popisuje Anna Havlíčková v rozhovoru důvody založení vlastní značky Appre.

Celý článek jen pro členy

Chcete číst prémiové texty bez omezení?

Vyzkoušet tři měsíce zdarma

Lidovky.cz: K práci v módní branži jste se dostala v Los Angeles. Co přesně jste dělala?
Do Los Angeles jsem se vydala ihned po promoci. Tehdy pro mě jako pro čerstvou absolventku vysoké školy byla otevřená možnost poměrně jednoduše získat pracovní víza jako stážistka. Během svého téměř dvouletého pobytu jsem se snažila načerpat co nejvíce zkušeností. Bylo to pracovně velmi náročné období.

Začínala jsem jako osobní asistentka módní návrhářky, která založila vlastní oděvní značku. Účastnila jsem se tehdy celého procesu vývoje produktu, vzorkování, komunikace s dodavateli a výrobou. A na druhé straně - tou pro mnohé návrháře méně populární částí - administrativou, prodejem, komunikací s obchodními domy. 

Tento text je součástí prémiového obsahu pro předplatitele

Dočtěte článek až do konce

Jako člen navíc:

  • Máte k dispozici více jak 30 000 prémiových textů na Lidovky.cz, iDNES.cz a Expres.cz
  • Získáte přístup ke všem našim novinám a časopisům online a zdarma
  • Přednostně pořídíte vstupenky na koncerty v síti Ticketportal a mnohem více
Máte už aktivní předplatné? Přihlásit se

Mohlo by vás zajímat