„Tvar lahve symbolizuje čerstvě okrájené ovoce. Průhlednou část lahve tvoří více než 50 facet, ze kterých ani jedna není stejná. Lesk facet a také lom světla dynamicky mění tvar a dává lahvi unikátní charakter,“ říká designer Marek Mikovec.
Od roku 2003 organizuje společnost FoodBev Media, mezinárodní vydavatel odborných médií, soutěž World Beverage Innovation Awards, která je oslavou excelence a inovací napříč všemi kategoriemi nápojového průmyslu po celém světě. Odborná porota posuzuje více než 360 přihlášek ze 40 zemí v 26 kategoriích.
Nápaditého designu Fruttima si všimlo také médium Packaging of the World (POTW), které o něm v létě informovalo. „POTW je respektovaný portál o obalovém designu, který celosvětově vybírá ty nejkreativnější obaly. Prezentace produktu na stránkách POTW je uznáním jeho kvalit,“ dodává Marek Mikovec.