Módní domy jako Chanel, Louis Vuitton či Hermes přežily mnoho krizí. Krach na newyorské burze, druhou světovou válku i globální ekonomickou krizi z let 2008/2009. Právě během ní zažily luxusní značky propad o osm procent, na rozdíl od pětiprocentního pádu zbytku ekonomiky, a to z jednoho prostého důvodu: luxus byl první věcí, již se zákazníci rozhodli oželet. Jak se však ekonomika začala vracet do formy, i drahé značky posílily a ve finále byly silnější než kdy dříve.
Pandemie koronaviru zasáhla všechny oblasti našeho života – módní byznys nevyjímaje. Sestavili jsme přehled nejdůležitějších událostí první poloviny letošního roku, které nejspíš navždy změní budoucnost módního průmyslu.
Tento článek je součástí exkluzivního obsahu
První měsíc za 1 Kč, následně za 39 Kč měsíčně. Členství je možné kdykoliv zrušit a je bez závazků.
