U top restaurace na večeři to beru, ale asi bych to nechtěl absolvovat při každé rezervaci na oběd...
Je libo polívčičku za 75 korunek?
Myslel jsem, že pan Punčochář je chytřejší a pracovitější. Chce-li mít otevřeno pouhé čtyři dny v týdnu, tak ať to rovnou zavře! Línej kuchař, to je holý neštěstí.
Pan Punčochář je jeden z našich nejlepších kuchařů. Své restauraci věnuje téměř všechen čas (je to jeho podnik,tak by to tak samozřejmě mělo být). Restaurace je otevřena 7dní v týdnu. Součástí restaurace U Matěje je také menší restaurace pro 12lidí, která je otevřena 4dny v týdnu. V té je osobně pan Punčochář přítomen včetně dalších kuchařů a obsluhy. Je naprosto rozumné žádat finanční zálohu k rezervaci. Pokud totiž hosté nepřijdou, tak ten personál musí také zaplatit.
Honzo, držím palce!
Už Haškův nebožtík Mestek říkal, že polovina lidstva se živí podvody všeho druhu
Myslím, že u konceptu zážitkové gastronomie bych zálohu pochopil a přijal (tedy, odevzdal...). U běžné restaurace by mne to spíš odradilo.
Vzdyt je to jen jidlo, zadna kultura jako treba divadlo. Divadlo ma naklady, musi pred predstavenim zkouset. Hospodsky nakoupene suroviny muze zuzitkovat jinak. Platit predem za to, ze bude v hospode misto je naprosta blbost. Teda blbost pro hosty. Hospodsti to jiste privitaji.