Starat se o pleť je normální i u chlapů, říká Matyáš Trojan, syn slavného producenta

Premium

Matyáš Trojan | foto: Aneta Tuzová

  5:00
Do rodinného řemesla se nenarodil a už odmala ví, že je spíše podnikatelská duše. Matyáš Trojan (30) minulý rok rozjel svou vlastní značku s pánskou kosmetikou a má s ní nemalé plány. „Chci českým mužům ukázat, že starat se o pleť je normální,“ říká.

Celý článek je jen pro členy

Chcete číst prémiové texty bez omezení?

Předplatit

Česká značka Everyman je na trhu necelý rok. Její zakladatel Matyáš Trojan, jeden z členů herecké rodiny Trojanových, ji vypustil do světa vloni v listopadu, aby si otestoval, jaký zájem o jednoduchou pánskou kosmetiku, kterou nabízí ve dvou funkčních setech, po třech a pěti produktech, na tuzemském trhu vlastně bude.

Dočtěte tento exkluzivní článek s předplatným iDNES Premium

Měsíční

99
Předplatit
Flexibilní, bez závazků
Automatické obnovování

Roční

989
Předplatit
Nejlepší poměr cena/výkon
Ušetříte 17%

Dvouleté

1 889
Předplatit
Nejvýhodnější
Ušetříte 20%

Připojte se ještě dnes a získejte:

  • Neomezený přístup k obsahu Lidovky.cz, iDNES.cz a Expres.cz
  • Více než 50 000 prémiových článků od renomovaných autorů
  • Přístup k našim novinám a časopisům online a zdarma ve čtečce
Více o iDNES Premium
Máte už předplatné? Přihlásit se
Témata: kosmetika, Česko, Praha
Nastavte si velikost písma, podle vašich preferencí.