Pane Vieweghu, a nešlo by prosím komunikovat slušně? I nejrezolutnější reklamace se dají verbalizovat slušně, a když nevypěníte, máte větší naději, že se nakonec domluvíte. V tom Vašem příspěvku ale postrádám jednoduchou myšlenku, že se slušností dál dojdeme. Možná dovedete víceméně věrně zachytit rozhovor dvou nekomunikabilních jedinců, ale chtělo by to něco víc než jej odzrcadlit. Zatím to spíš vypadá, že ventilujete své frustrace.
Paní Valdrová, že Vy jste manželka toho prodavače? Nebo, že by sestra? Nebo dokonce autorka toho reklamačního řádu?
Datart - ani ne před měsícem: Vybouchla mi mikrovlnka v záruce, lehce jsem setřela, co šlo, z rozprsklého jídla a odvezla k reklamaci. Verdikt - reklamace se zamítá, závada nebyla závada, ale způsobily ji připečené zbytky jídla (tj. toho jídla, které se tam připeklo výbuchem). Současný stav: podána stížnost na vyřízení reklamace zamítnutím.