Prodavač (trpělivě): Opakuji vám potřetí, že jde o použitý výrobek, takže se na něj možnost reklamace nevztahuje.
Zákazník (podrážděně): Není to použitý výrobek! Už počtvrtý vám říkám, že jsme v něm nerozmixovali ani jeden podělanej koktejl!
Prodavač (pochybovačně): No já tady ale jasně vidím nějakej tuhej žlutej hnus!
Zákazník (dotčeně): No dovolte! Jakej hnus? To jsou kousky toho banánu, co jsme se ho tím vaším mixérem pokoušeli rozmixovat!
Prodavač (chladně): No tak předně to není můj mixér, ale vámi zakoupený mixér. Jinými slovy: Je to váš mixér. Ukážu vám reklamační řád.
Zákazník (zuřivě): V tom případě je to debilní reklamační řád!
Prodavač (klidně): Jestli se budete uchylovat k vulgaritám, tak se s váma nebudu vůbec bavit, a možná na vás dokonce zavolám –
Zákazník (přeruší ho): Dobře, dobře, já se teda omlouvám! (zoufale, prosebně) Ale přece i vy musíte vidět, jak je celá tahle situace absurdní! (opět podrážděně) Tak nepředstírejte, že ne!
Jiná zákaznice: Promiňte, ale mohla bych se zeptat –
Prodavač (vztekle): Nemohla! (k zákazníkovi) Já tu nic absurdního nevidím – a ani nic nepředstírám! Já s váma mluvím na rovinu.
Zákazník (hluboce vzdychne): Tak to zkusme jinak. Neříkal jste před malou chvílí vy sám, že v tomhle takzvaném mixéru vidíte – cituji – tuhej žlutej hnus? Tuhej!
Prodavač (váhavě): No to jsem sice možná řekl, ale to ještě –
Zákazník (triumfálně): Ne možná! Takhle přesně jste to řekl! Doslova!
Prodavač (klidně): Jenomže taky jsem vám doslova řekl, že jde o použitý výrobek, na který se reklamace nevztahuje!
Zákazník (zoufale zvolá): Ale jak má, probůh, člověk zjistit, že přístroj nefunguje, když ho nesmí zapnout?!
Prodavač (po delší chvíli): To já sice nevím, ale –
Zákazník (vítězoslavně): Vidíte?! Vidíte?! I vy přiznáváte, že to nevíte!
Prodavač (unaveně): A vy si snad myslíte, že jsem ten reklamační řád psal já? Jen tak z plezíru?
Zákazník (důrazně, odmítavě): Ne. Jenom vám říkám, že pokud v reklamačním řádu skutečně stojí černé na bílém, že reklamovaný výrobek nesmí být použitý, tak to psal nějakej úplnej dement! Šílenec!
Prodavač (upjatě): No já nevím, kdo je a kdo není šílenec, ale –
Zákazník (sarkasticky): Jasně! Takže reklamační řád psal génius a šílenec je zákazník?
Prodavač (ironicky): To byla otázka?
Zákazník (výhružně): Ano! To byla otázka, ty reklamační debile!
Prodavač (výhružně): Co si to dovoluješ, ty nerozmixovanej kriple?
Výkřik. Tlumené hekání, tříštění skla, lámání plastu, skřípot kovu.