Nový obchod Louis Vuitton v Dubaji, který zahájil zkušební prodej v srpnu a oficiálně začne fungovat pro veřejnost v říjnu, bude na ploše 645 metrů čtverečních nabízet jak tu nejširší škálu celosvětově prodávaných produktů společnosti, tak zboží vytvořené speciálně pro blízkovýchodní region.
Takzvaný flagship store, tedy vlajková loď značky, se bude nacházet v dubajském nákupním středisku (Dubai Mall), které se označuje za největší nákupní centrum světa.
Podle generálního manažera zmíněného módního domu pro Blízký východ a Indii Damiena Verneta jsou také přípravy na zahájení prodeje v Libanonu v závěrečné fázi. "Další trh, kde se otvírají příležitosti, je očividně Libanon, který odolal krizi a již dokázal, že je silným trhem pro luxusní zboží," řekl Vernet v úterý novinářům. "Pracujeme na závěrečných přípravách... bylo by báječné, kdybychom nepropásli příští léto," dodal.
Ve druhém čtvrtletí letošního roku firma Louis Vuitton, jejíž zboží navrhuje slavný módní designér Marc Jacobs a jíž dělá reklamu kupříkladu zpěvačka Madonna, získala na prodeji na nově vznikajících trzích asi 30 procent svých tržeb, když nejvíce k tomuto trendu přispěla Čína.