Profesní oblast, ve které se Martina pohybuje, je téměř výhradně mužská - jedná s developery, vrcholovými manažery firem, jezdí i na stavby. Ze začátku se proto snažila potlačit svou ženskost, aby zbytečně nepoutala pozornost. "Měla jsem zato, že klienti by si po jednání ani neměli pamatovat, jestli jim tu skvělou nabídku dal muž, anebo žena," říká. "Dnes si ale myslím, že žena by měla i v byznysu zůstat hlavně ženou. Sama si připadám lépe v kalhotách a blůze s páskem a s pánskými hodinkami, ale musím uznat, že větší úspěch jsem sklízela se sukněmi a šaty. První dojem člověk prostě neodbourá, a tak je nutné nejdřív zapůsobit zevnějškem a pak dokázat, co v něm je po profesionální stránce."
1. Šaty - Hugo Boss
Časem si člověk vytipuje značky, které mu vyhovují. Pro mě je to Hugo Boss. Jejich oblečení si ani nemusím zkoušet, stačí, když si vyberu podle katalogu. Tyhle šaty jsem si ale koupila v Mnichově, kde nakupuju - na rozdíl od Prahy - moc ráda, úroveň obsluhy je stále ještě nesrovnatelná. Vyhovuje mi na nich délka nad kolena. Sukně pod kolena nebo na kolena totiž nesluší ani těm nejlepším postavám.
2. Kabelka - Prada
Skvělá taška, do které se vejde klidně i nákup na celý víkend. Tuhle značku tady zná méně lidí než třeba Louis Vuitton nebo Hermes, a taky se mi proto stává, že se diví, proč nemám jednu z nich. Jenže mně se zkrátka líbí Prada.
3. Boty - Hugo Boss
Přestože mají hodně vysoký podpatek, jsou velmi pohodlné, a navíc univerzální. I ty jsem si koupila v Mnichově. Podpatky nosím vždycky, i ke kalhotám. Sice jsem pak občas vyšší než muži, s nimiž jednám, ale myslím si, že podpatky k ženě patří a dělají hezký tvar nohy. V práci nosím zásadně uzavřené boty - otevřené boty, navíc třeba ještě v silonkách, to je jedno z největších faux pas.
4. Brýle Ray Ban
Když jsem jednou letěla na služební cestu, zapomněla jsem si doma svoje sluneční brýle. Tyhle jsem si tedy koupila na letišti v Německu jako náhradní, ale moc mi vyhovují -a to je u mě co říct, většina brýlí mi totiž nesluší.
5. Pouzdro na pera -Louis Vuitton
Bez něj a bez svých per bych byla na jednání hodně neklidná, je to prostě součást mé tašky. Jakmile bych z tašky vylovila nějakou reklamní propisku, klient si o mně okamžitě udělá obrázek... Vlastní pero používám, i když se podepisuju při platbě kreditkou.