Řekl to dnes generální manažer společnosti Martin Van Almsick.
Společnost, která má na státem kontrolované farmě v Dubaji 3000 velbloudic, zahájila výrobu loni v říjnu. Ročně chce vyrábět 100 tun mléčné čokolády.
Už teď ji prodává v luxusních hotelech a v letadlech soukromých společností. Nyní ale připravuje velkou ofenzívu s cílem rozšířit trhy.
Van Almsick řekl, že nejprve chce vstoupit do Saúdské Arábie, Bahrajnu, Kataru a Kuvajtu, ale během několika měsíců i do USA, Evropy a Japonska. V Británii by její výrobky měl prodávat Harrods a v San Francisku Chocolate Covered.
"Chceme být Godivou Blízkého východu," řekl Van Almsick v narážce na známou belgickou firmu na výrobu čokolády.
Al Nassma podle něj vyrábí svoji "velbloudí čokoládu" bez chemických přísad, ale zato s místním populárním kořením, oříšky a medem a že velbloudí mléko má pětkrát víc vitamínu C než kravské, méně tuku a laktózy a víc inzulinu, takže je to dobrá volba pro diabetiky.