Mauboussin nabídl prvním zákazníkům jako pozornost kameny o 0,1 karátu. Cena jednoho kamene činí kolem 5000 jenů (téměř 1000 Kč). Na diamanty zdarma ale láká zákazníky ke svým prstenům a náušnicím, jejichž ceny začínají na 50.000 jenů (9940 Kč).
"Hodnota diamantů nepůjde nikdy dolů," řekla agentuře AP jedna z čekajících. Devětatřicetiletá žena v domácnosti přijela vlakem z nedalekého města Kawasaki, když se o nabídce dozvěděla z televizní reklamy.
Mauboussin otevřel svůj vlajkový japonský obchod v luxusní čtvrti Ginza letos v únoru. Prodejna v oblasti s nejvyššími nájmy nemovitostí ale zela prázdnotou, přestože se podnik při jejím otevírání spojil s mezinárodními celebritami. Japonci zkrátka Maboussin neznají.
Trendy ale milují. Do front se řadili kvůli prvním mobilům iPhone od americké firmy Apple, hračkám tamagoči a mnoha videohrám. Fronty v Tokiu jsou tak znamením, že některá z firem přilákala zájem. Když loni otevíral svou první tokijskou prodejnu švédský oděvní maloobchod Hennes & Mauritz, či H&M, táhly se k němu fronty několik týdnů, napsala agentura AP.