Opravdu pěkné, na reklamním poutači lepidlo, návnada na ryby užita jako návnada na lidi, zánik uspořádán jako informace.
Už jen zbývá aby progresivní umělec posledního přeživšího mušáka naložil do formaldehydu a některý z ochotných a rozervaných kunsthistoriků na to pomohl pověsit visačku s cenovkou! Gratuluji :)
Nedostatek tvůrčí invence je velmi často nahrazován snahou šokovat, a alespoň tak zaujmout a zajistit si pozornost. I vzhledem k tomu, že je tu tento článek a diskuze, je vidět, že čistě technicky to funguje. Problémem je, že až přestanou šokovat "JEN" mouchy, musí přijít těžší kalibr, pak těžší a těžší...
Ne, že bych nezabil mouchu. Dokáží být otravné a nesnesitelné. Ale tohle je prostě nebetyčná úchylárna.
A co vaše babičky a dědečkové a vůbec známí mrtví, také umřeli jako ty mouchy nebo prostě jen tak chcípli jako ony ? Přestaňte mě s r á t s tím házením kdejaké živé potvoty do jednoho pytle s lidmi. Kromě toho, že na mucholapkách jich jsou chcíplých milardy. Chválabohu.. Dzp.
Je to hnus... Další z důkazů úpadku naší civilizace. Bohužel zákon na ochranu zvířat proti týrání se na bezobratlé nevztahuje. Srovnání se zabíjením much plácačkou snad soudného člověka ani nenapadne, tam je smrt rychlá a hmyz se netrápí několik dní.
Tak proto se přestaly prodávat klasické mucholapky. Abychom nemučili mouchy před jejím odchodem na věčnost.
Vážení i nevážení.Pletete si pojmy s dojmy mouchy se nerodí ty se líhnou.Mouchy nemřou v lepším případě hynou, zdecají , většinou však chcípají. Podle popletených názvů to potom tak vypadá v celém státě.