Po čtyři dny budou mít návštěvníci mnichovského veletržního areálu možnost pokochat své smysly a ti nejbohatší i utrácet za nepotřebný luxus, na který v běžných obchodech nenarazí. To vše na výstavní ploše čítající šestnáct tisíc metrů čtverečních.
Na veletrh se mohou vypravit i méně majetní zájemci, pokud jsou ovšem ochotni zaplatit vstupné ve výši devětatřiceti eur (téměř tisíc korun). Nizozemský organizátor veletrhu Yves Gijrath však upozorňuje, že cílovou skupinou akce jsou lidé, kteří mají v „pokladničce“ alespoň milion eur.
Návštěvníci mohou kroutit hlavami nad nejdražším motocyklem světa, soukromými tryskáči, luxusními švýcarskými hodinkami značek IWC či Ebel, lůžkovými přehozy posázenými stovkami diamantů nebo kolekcemi doutníků ubalených z listového zlata. Na své si přijdou i milovníci rychlých vozů, zejména italských značek Maserati, Lamborghini a Ferrari. Na nového majitele čeká například černé Maserati MC 12 Corsa za jeden a půl milionu eur.
Nejen pro ženy jsou určeny nejluxusnější kosmetické výrobky a dvě sobotní módní přehlídky.
Yves Gijrath si Mnichov pro pořádání šestnáctého milionářského veletrhu nevybral náhodou. Právě v Mnichově se totiž soustředí německá smetánka. Od spořivých Němců však nelze očekávat stejné útraty jako například v Moskvě, kde Gijrath během jednoho veletrhu zaznamenal obrat ve výši pěti set milionů eur. To ruští oligarchové kupovali turkmenské čistokrevné koně nebo vily na panamském ostrově.
Prý žádné naleštěné pozlátko
O tom, že Němci nevyhodí peníze jen tak za něco, by mohl vyprávět německý filmový režisér a scenárista Holger Breiner, jenž v Mnichově už v květnu uspořádal obdobnou akci s názvem Luxurious Fair. Zklamaní návštěvníci tehdy hovořili o fiasku. Organizátoři Millionaire Fair však zdůrazňují, že nenabízejí naleštěné pozlátko, ale skutečné unikáty úplně jiné úrovně.
Okázalý luxus ovšem může také dráždit. Zahájení mnichovského veletrhu provázela demonstrace antiglobalizačního hnutí Sozialforum pod heslem „Z vaší hrabivosti se nám dělá zle“.Organizátoři přesto počítají asi s dvacetitisícovou návštěvností, a to navzdory nynější finanční krizi. „Kdo má peníze, má je i v době finanční krize,“ nechal se slyšet Harald Brand, zástupce výrobce luxusních jachet Riva.
Na veletrh se mohou vypravit i méně majetní zájemci, pokud jsou ovšem ochotni zaplatit vstupné ve výši devětatřiceti eur (téměř tisíc korun). Nizozemský organizátor veletrhu Yves Gijrath však upozorňuje, že cílovou skupinou akce jsou lidé, kteří mají v „pokladničce“ alespoň milion eur.
Návštěvníci mohou kroutit hlavami nad nejdražším motocyklem světa, soukromými tryskáči, luxusními švýcarskými hodinkami značek IWC či Ebel, lůžkovými přehozy posázenými stovkami diamantů nebo kolekcemi doutníků ubalených z listového zlata. Na své si přijdou i milovníci rychlých vozů, zejména italských značek Maserati, Lamborghini a Ferrari. Na nového majitele čeká například černé Maserati MC 12 Corsa za jeden a půl milionu eur.
Nejen pro ženy jsou určeny nejluxusnější kosmetické výrobky a dvě sobotní módní přehlídky.
Yves Gijrath si Mnichov pro pořádání šestnáctého milionářského veletrhu nevybral náhodou. Právě v Mnichově se totiž soustředí německá smetánka. Od spořivých Němců však nelze očekávat stejné útraty jako například v Moskvě, kde Gijrath během jednoho veletrhu zaznamenal obrat ve výši pěti set milionů eur. To ruští oligarchové kupovali turkmenské čistokrevné koně nebo vily na panamském ostrově.
Prý žádné naleštěné pozlátko
O tom, že Němci nevyhodí peníze jen tak za něco, by mohl vyprávět německý filmový režisér a scenárista Holger Breiner, jenž v Mnichově už v květnu uspořádal obdobnou akci s názvem Luxurious Fair. Zklamaní návštěvníci tehdy hovořili o fiasku. Organizátoři Millionaire Fair však zdůrazňují, že nenabízejí naleštěné pozlátko, ale skutečné unikáty úplně jiné úrovně.
Okázalý luxus ovšem může také dráždit. Zahájení mnichovského veletrhu provázela demonstrace antiglobalizačního hnutí Sozialforum pod heslem „Z vaší hrabivosti se nám dělá zle“.Organizátoři přesto počítají asi s dvacetitisícovou návštěvností, a to navzdory nynější finanční krizi. „Kdo má peníze, má je i v době finanční krize,“ nechal se slyšet Harald Brand, zástupce výrobce luxusních jachet Riva.