Pátek 26. dubna 2024, svátek má Oto
130 let

Lidovky.cz

TIME OUT LN: Federer potřebuje aféru

Sport

  19:20
PRAHA - Co na tom, že se z rodinného idolu vyklubal sukničkář s desítkami milenek. Co na tom, že popularita Tigera Woodse mezi Američany spadla z 87 na 33 %. Co na tom, že z kdysi neotřesitelné golfové jedničky je rázem až 51. hráč světa.

Roger Federer foto: iDNES.tv

Firmy jsou i nadále ochotny spojovat jméno a propagaci svých výrobků s Woodsem. Podle ekonomického časopisu Forbes má totiž pětatřicetiletý hráč stále nejhodnotnější značku mezi sportovci. Jak je vidět, manažeři, kteří rozhodují o tom, kam investují své peníze určené na reklamu, se morální pověstí moc nevzrušují.

Proutník Woods je v žebříčku první, na pátém místě je zase nejnenáviděnější postava mezi fanoušky NBA – basketbalista Clevelandu LeBron James.

Ono se vlastně není co divit. Vždyť se říká – špatná reklama, taky reklama. V tom případě si asi skandály neprovázený vzorný otec dvojčat Roger Federer už z druhého místa žebříčku Forbesu nepolepší...

Svatý grál na suchou kůží na nohou. Přečtěte si, co vám pomůže!
Svatý grál na suchou kůží na nohou. Přečtěte si, co vám pomůže!

30 uživatelů eMimina mělo možnost otestovat krém na nohy od Manufaktury z kolekce Louka. Pomohl vám na suchou a hrubou pokožku chodidel? Přečtěte...