Kandidující strany mají ze zákona v každém z veřejnoprávních médií k dispozici celkem čtrnáct hodin vysílacího času. Mohou tohoto času využít k představení svého programu a kandidátů.
Podle expertů na výzkum veřejného mínění a psychologii však nemá tento druh propagace na výsledek voleb velký dopad. Český rozhlas bude spoty vysílat na stanicích Radiožurnál, Vltava a Dvojka v půlhodinových blocích.
Jako první se strany představí ve vysílání stanice Vltava, a to už před šestou hodinou ranní. Na Radiožurnálu jejich vysílání začne po 22:00 a na Dvojce půl hodiny před půlnocí. Radiožurnál bude přitom spoty vysílat až do 17. října, ostatní dvě stanice skončí s jejich vysíláním o den dříve.
Česká televize bude propagační videa volebních stran vysílat do 18. října na programech ČT1 a ČT2, a to v celkem 28 blocích. V devět hodin ráno začne vysílání spotů na kanálu ČT2 a v 16:35 na kanálu ČT1.
Starostové také mohou stranám ve středu vyhradit prostor pro vylepení volebních plakátů. Kandidující uskupení však už obvykle mají zamluvené reklamní plochy.