Teď je nacucané vodou, a jestli přemrzne, potrhá se uvnitř. A i kdyby nepřemrzlo, nějaká voda v něm zůstane zalezlá, a kdyby s ním letěli, může za letu zmrznout a zablokovat některý životně důležitý mechanismus.
že i na vnitrostátních linkách může být nafukovací záchranný člun užitečný. Dále, nafukovací skluzavky tímto způsobem nebyly využity. Povšimněme si, že cestující od smrti v ledové vodě zachránilo jen to, že letadlo se potápělo zvolna.
chce se mi křičet. Zavřete už konečně ty dveře!!!
Opravdu. Ti lidé neznají Archimédův zákon. Zavřít dveře, odčerpat vodu.
Uznání taky zasluhují programátoři řídícího softwaru.
Povedlo se už někdy podobnému dopravnímu letadlu přistát na vodě bez rozlomení?
AL KAIDA VYCVIČILA HEJNO SEBEVRAŽEDNÝCH KAČERŮ. TO ZJISTÍ CIA PŘÍŠTÍ TÝDEN.JINAK PILOT JE BOREC
si zaslouzi svaty Petr za dobre pocasi a klidnou hladinu reky. Pri takove rychlosti, jakou ti vzduchoplavci meli pri pristani na hladinu, mohou vlny letadlo pekne poskodit a vyvest z miry.
Podobné havarie trénuji piloti na trenažérech, řízené computery - ovšem přistání na vodě se trénovat nedá, jelikož okolnosti pro to jsou vždy různé. V Německu si mohou zájemci dokonce tyto trenažéry vyzkoušet - hodina "letu" příjde na 160 euro.
Nějaké technické řešení by tady jistě bylo, otázka je, jestli by to nepodražilo ceny letenek nad únosnou míru. Nassání ptáků do jednoho motoru se stane velmi zřídka, ale stane, pokud je mi známo, tak naposledy v Británii viz http://www.youtube.com/watch?v=ZQ67qyO3_Mo, asi před 2 lety při startu kdy pilot dokázal bezproblémově nouzově přistát s jedním motorem, ale nassání ptáků do obou motorů zároveň je tak nepravděpodobné, že se to možná stalo po prvé. Nějaké technické řešení by jistě bylo, otázka je, jestli by to nebylo příliš komplikované a nepodražilo cenu letenky na neúnosnou míru. Mřížka, aby k něčemu vůbec byla, by asi musela být tak hustá, že by to zabránilo dostatečnému nassání vzduchu do motoru. A tak by se musel skoro neúnosně zvětšit výkon kompresoru, a t. d., a pořád dokola.
Pubertální spekulace různých pravicových novinářských „šmoků“ a mladých pravicových diskutérů, že prý toto přistání bylo úspešné a já bych prý řekl, že bych ho zvládl o hodně lépe, jsou více než trapné a svědčí jen o naprosté zaujatosti proti mě, nám a úplné neodbornosti diskutujících!
Vždyť konec konců nejde o jen o mě a nás. My máme své přesvědčení a dokážeme zatnout zuby i bude-li hůř. Ale jim, těm našim spoluobčanům a jejich dětem to vaše pravicové diskutování nepřejeme. Naším životním posláním je totiž bojovat proti lidským křivdám. Podat ruku solidarity, pomáhat a pomáhat a né zde vyvracet modrou barvu!
Mimochodem, sovětský stroj z řady TU by prostě nemusel po srážce s několika ptáky přerušit let a když už by musel tak by nepřistál na řece ale na letišti ! A řídit by ho mohl i prostý cestující tedy i například já! A věru že bych to dokázal! Ještě že jsou na naší planetě země jako například Čína,Korea Severní nebo Kuba či Venezuela kde nelétají jen amerikánské a západní stroje..podívej te co se svojí soudružskou atmosférou dokázaly! Aniž by stavěly do jiných zemí radioaktivní radary, aniž by nutily odboráře k podpisu nevýhodných smluv nebo je nechaly planě stávkovat a aniž by výrobní prostředky lidu odvážely do zemí s lacinou pracovní silou je Čína například jedním z nejrozvinutějších exportérů a růstců HDP v Asie , ba na celém světě. A slyšel někdo o tom, že by na Kubě nebo v Severní Koreji klesla burza a prostředky lidu ze ztratily z jeho účtů? Neslyšel že !?Tak zatímco se některé výše zmíněné země starají o svůj lid, nenutí ho létat těmi západními ajrbusy, bojejingy a mají svá letadla TU a přesto nemají kvůli NATO,ODS a USA klid na tu práci...
Tak podívejte se dámy a pánové, já jsem rád, že tady diskutuje v tak hojném počtu autor článkz je sice pravicový šmok a z hlediska mezinárodních vztahů úplně neodborný ale přesto jsem zde našel platformu, kde jsem se mohl vyjádřit a tak mám pocit, že jsem vám něco přinesl .
Váš (:-*0
Mate pravdu kolego. Ruska letadla muze skutecne ridit naprosto kazdy laik. Jsou vybaveny pristrojovou deskou z Moskvice, volantem a radici pakou z UAZu, jen pedaly jsou vyrabeny v Cine, takze oproti zapadnim strojum, ktere jsou prospikovane nekvalitni elektronikou, ktera se na rozdil od kovane ruske oceli castou poroucha, jsou i vyrazne bezpecnejsi.
Vzhledem k vyse uvedenemu jsem si tudiz naprosto jist, ze kvalitni ruske stroje maji pred sebou svetlou budoucnost.
Bohuzel je urcite chybou, ze i nove ruske stroje stroje jsou plne elektroniky a odchyluji se od sveho drivejsiho standartu. Verim, ze tovarys Putin po navratu do prezidentskeho kresla vse uvede zpet na pravou miru a zajisti tim bezpecnou leteckou dopravu.
...ale Jyrka Paroubek by určitě přistál lépe. A ten letoun by neutopil.
Jyrka by si nechal uspořádat referendum o tom, kam to položit.