Výstava přichází v době, kdy osmašedesátiletý Dylan zažívá v USA i v Británii komerční comeback. Jeho nahrávka Together Through Life je v Británii již druhý týden nejprodávanějším albem. Přestože Dylan před ním natočil trilogii oceňovaných titulů (Time Out of Mind, Love and Theft, Modern Times), číslem jedna nebylo jeho album v Británii od roku 1970.
Feinstein Dylana fotografoval na evropském turné v roce 1966, kdy byl písničkář na vrcholu popularity a poprvé se představil publiku s
elektrifikovanou rockovou kytarou. Tehdy na něj na začátku koncertů jeho zklamaní skalní příznivci volali "Jidáši!", ale podle Feinsteina se na konci koncertů Dylanova nová podoba divákům líbila.
S kým se fotím?
V prestižní londýnské galerii ale vystavil snímky ze zákulisí, z hotelů
nebo z procházek po městě. "Cestoval jsem s Bobem, někdy jsem s ním trávil 24 hodin denně. Někdy u toho byly tisíce lidí na koncertě, jindy jsme byli spolu sami," vzpomíná Feinstein, jehož snímek Dylana se objevil v roce 1964 na slavné zpěvákově desce The Times They are A-Changin. Feinstein pak dostal od časopisu LIFE zakázku fotografovat Dylana na evropském turné v roce 1966.
Některé snímky jsou slavné - například snímek ze Sheffieldu, který se objevil na plakátu filmu Martina Scorseseho o Dylanovi No Direction Home. Některé jsou vystaveny v Londýně poprvé.
Jeden snímek zachycuje Dylana na schodech v liverpoolských docích s několika místními dětmi. "Všude tam okolo byly děti, tak jsem Bobovi navrhl, aby se s nimi vyfotografoval," vzpomíná na situaci Feinstein. Před třemi lety pak britská televize BBC našla po 40 letech děti ze snímku a znovu je na stejném místě vyfotografovala. Podle Feinsteina vůbec nevěděly, s kým se fotí.
Po tomto evropském turné měl Dylan nehodu na motocyklu a dlouho
nekoncertoval. Výstava, která potrvá do konce srpna, provází vydání knihy s Feinsteinovými snímky Dylana Real Moments.