Měsíčník Computer zvýší svůj rozsah na 148 stran, které přinesou dva velké srovnávací testy namísto jednoho, více podrobných recenzí, pravidelnou sekci Mobility, analýzy a komentáře redakce na dění ve světě IT nebo dvě hlavní témata časopisu. Zároveň se sníží cena předplatného, uvedla mluvčí Pavlína Míčová. Cena časopisu ve volném prodeji bude 59 korun a spolu s DVD bude stát 74,90 Kč.
Nová podoba má přilákat další čtenáře
Mladá fronta chce s novou podobou Computeru oslovit i nové čtenáře, a to kromě sociálních sítí a internetu také pomocí cílené kampaně v ostatních produktech vydavatelství. Marketingová bannerová kampaň je zaměřena především na weby, vlastní inzerce směřuje do tištěných titulů a do iPadových verzí časopisů vydavatelství Mladá fronta.
Vydavatelství Mladá fronta je jedním z největších mediálních domů v České republice. Vedle řady časopisů vydává od roku 2007 ekonomický deník Mladá fronta E15 a od roku 2012 i ekonomický týdeník Euro. Společnost rovněž provozuje weby jako Dáma.cz, Recepty.cz nebo Živě.cz a MobilMania.cz, ročně vydá zhruba 200 nových knižních titulů a věnuje se také elektronickým verzím pro iPad či Kindle. V letošním roce dceřiná společnost MF TV přebrala vysílání Metropol TV.