Nové spojení - otevřené na začátku září - je oficiálně stále staveništěm s nedokončeným bezpečnostním systémem. Kamery, které mají dopravní stavbu hlídat, se teprve postupně instalují. Polovičatost s velkou slávou zprovozněné trati pocítili na vlastní kůži cestující, když několik krádeží kabelů a požár, který v tunelu založili bezdomovci, novou trať i většinu pražské železniční sítě zcela ochromily.
Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky. Děkujeme za pochopení.
HONZA
20. 11. 2008 21:02
Zboží bez záruky
Železnice v Praze je naprosto nespolehlivý komunistický bordel. Oni nenesou jakoukoliv odpovědnost za vynechání spoje, nedodržení jízdního řádu, mají to ve svých stanovách. V žádném jiném oboru lidské činnosti zboží bez záruky neexistuje.