Součet je důležitý pro vytvoření objednávky u Jihočeské plynárenské. Pokud by to měla být horetní suma rád přidám , pro čisté ovzduší se klidně uskromním.
poznají kdo je Rom, když všichni mají v rodném listě napsanou Českou národnost. Pokud to budou posuzovat podle baryv, tak půjde o rasismus.
Kdo mi odpovi proc nejsou zvlastni skoly v Canade.V Cechach se davaji romske deti do zvlastni skol proto ze Cesti rodice si nepreji aby rom -romka sedela v jedne lavici s jejich parchantem.Je dobre ze tady v Canade romove vyhravaji soudy v Cesku je vsude pritomna disriminace bojime se o Obamu as prileti do Rasistickeho ceska snad ho ochrani Cunek.
podívej, Dežo: je tomu úplně jinak. Ale to je na delší objasňování a líčení - pokud o to stojíš, dozvědet se pravdu, která se podstatně liší od tvé zaujatosti a předpojatosti a přejatých výmyslů. Stojíš o to? V neútočném, uctivém, slušném tónu se vděčně dovědět, co dosud nevíš? Prosím. Čekám. - Historik a přítel několika kantorek na zvláštních školách.
Kdokoliv chce úspěšně vyřešit jakýkoliv problém musí začít sběrem dat a jejich vyhodnocením. Bohužel v tomto případě se určitě okamžitě ozvou lidskoprávníci a začnou křičet o rasismu, takže i tento pokus selže.
Má-li se zjednat náprava, musí se vycházet z exaktních údajů. Stále si lžeme a mlžíme v zájmu pseudohumanity. Čech je ten, kdo složí zkoušku z češtiny, z dějin země, v níž žije a složí přísahu věrnosti a dodržování zákonů. Jako v USA. Proto je přehled o počtu cikánů opravdu velice potřebný!!
Co je to ROM, bych asi věděl (read only memory), kdo je ale ROM, to nevím. Dočetl jsem se v literatuře, že "rom" je v cikánštině (dialektu cikánského jazyka) "člověk". "Gadžo" či "gadža" je prý hanlivý výraz pro "necikána". Logicky vzato, ROM je tedy člověk, neROM není člověk a "gadž(a/o)" je nadávka, vykazující znaky trestného činu. Rád se o etymologii a přípustnosti užití nechám poučit od odborníků na rasismus. Máme jich přehršel, hodnotí i symboly a nejenom keltské znaky. Můj názor.
V té přílišné stručnosti máš v podstatě pravdu, tak to zhruba je, ano.
Moravští cikáni nežili v cikánských osadách, žili mezi většinovou populací a jejich děti získali určité vzdělání a jejich vnuci mají i vysokoškolské vzdělání. Musí připomenout, že moravští cikání jsou potomci malé skupiny, která přežila koncentrák.
To je z velké části pravda - ale pozor, přistěhovalectví ze Slovenska!!!
A proč by jich neměli sčítat: Spočítat děti,aby se vědělo, kolik dětí je školou povinných a kolik jich chodí do školy. Je to v zájmu romských dětí. Oni mají život před seboua když nezískají vzdělání, nenauží se zákldní návyky většinové populace, nemohou nikdy uspět. Toto je první krok, jak začít. Komunisté cikány vyhlali s kočovných domů a za padesát let jich nenaučili žít v bytě, nenaučili je základům, nutný pro život. jediné co udělali, že dětské domovy zaplnili cikánskými dětmi. Ty co prošli dětským domovem, tak alespoň část z nich uspěla a žije civilizovaně. Ostatní žijí jako jejich prarodiče, ale nekočují. Ti žili způsobem života, který znali, jejich potomky neměl kdo naučit jich žít podle věyšinové populace. Dětem to bude ku prospěchu. Je to vidět na moravských ckánech. Ti nezažili život v
Jak pozná učitel, že dítě v jeho třídě je Rom?
Jestli to pozná, tak je nejspíš rasista. Jestli není rasista, tak to přece nemůže poznat.
Být učitelem, bál bych se přiznat, že poznám romské dítě.
Velmi jednoduše. Toto se bude dělat právě v těch problémových oblastech, kde žije populace slovenských romů, které sem navláčili komunisté do domů po odsunu německý obyvatel. Vidíte jak se na to nevyplatilo, že jsme odsunuli civilizované německé obyvatelstvo?