Diskuse k článku: Policie má oba podezřelé ze Champs-Élysées. Kandidáti zrušili mítinky

Diskuse uzavřena, nelze přidávat příspěvky

  • Příspěvků: 204
  • Poslední: 21.4.2017 15:51
  • Řadit dle: vláken
  • času vložení
J. Moravec 21.4.2017 13:29

V Nemecku je o vikendu sjezd radikalni strany AfD. Aktualne predstavuje sjezd nejvetsi bezpecnostni riziko v Nemecku.

J. Nový 21.4.2017 13:59

Tak tam nejezdi a buď v klidu doma.

J. Škodák 21.4.2017 14:27

A náš exprezident Klaus tam opět bude?

J. Milfait 21.4.2017 13:25

Mají veškeré diskuze vůbec smysl? Atentát se dlouho vyšetřuje zda je to terorismus či cosi jiného, kdo je vůbec teroristou francouz či muslman a končí to tak, podle ČT 24 tím, že zpravodaj z Paříže se bojí říci o koho jde a k tomu přidá, že při nedělních volbách bude v ulicích 50.000 tis. policajtů a k tomu dalších 50.000 tis příslušníků speciálních jednotek v nejvyšší pohotovosti atd. Pak nakonec zapláčí pokaždé politici, že se nesmíme dát, kondolují a že příště se podobného nic již nemůže stát. Prosím kolikrát se ještě bude tento stejný scénář opakovat, než naší Matce EU dojde, že tady oni (musli) jsou naprosto nekompatibilní s naším společenstvím a že se opravdu řítíme do záhuby.

J. Moravec 21.4.2017 13:33

jo, zlaty putin. ten mrkne okem a novinar uz nezije.

J. Nový 21.4.2017 14:03

Někteří už říkají, že si musíme zvyknout na to, že to bude normální. Časem se budou zprávy o teroristických činech zkracovat a zkracovat, až časem média "zapomenou" o některých napsat a tím bude mít běžný člověk větší pocit bezpečnosti. A o to vlastně asi jde. Nějaká bomba, střelba nebo náklaďák do lidí? No jo...to už známe. Nic nového. Mnohem důležitější bude řešit max. povolený příkon varných konvic!

J. Holič 21.4.2017 14:11

Ale ono to vždycky bylo normální. Ukažte mi zemi, kde za poslední rok nikoho nezavrazdili a kde v posledních 200 letech nebyla válka. Lidi jsou z nemalé části nasilnici a uchylove.

J. Sýkora 21.4.2017 12:24

Spolupracovat při potlačování mezinárodního terorismu s Íránem?

To je vtip?

:D

J. Nový 21.4.2017 12:28

Proti Satanovi se spojím i s čertem :-)

J. Moravec 21.4.2017 13:16

je to ten samy vtip, jako kdyz zeman rikal ze Cina je pro CR vzor pro stabilizaci spolecnosti.

P. Rousek 21.4.2017 12:10

Ze zdejší diskuse jsem pochopil, že za útokem jsou radikální islamisté. A udělali to, protože chtějí Evropu oslabit a rozvrátit. Takže evidentně chápou, že zvolení Le Pen je pro likvidaci Evropy ideální. Škoda, že hodně Evropanů a místních diskutérů to nechápe. Nebo aspoň urputně předstírá, že ne.

J. Holič 21.4.2017 12:21

Toho pomáhání islámským radikálům je tu mnohem víc. Vemte si třeba i tohle: Náborář z IS přijde za mladým pařížským muslimem a řekne mu "Nepatříš sem, pro místní jsi jen gauner, kterému nevěří a kterého je nejlepší se zbavit. Ti, co sedí na zadku a nechávají Francouze beztrestně žít a chodit do práce nejsou praví muslimové, islám ti přikazuje zabíjet lidi na ulici! Teprve pak budeš pravý muslim" Pak přichází na scénu nějaký konvičkovec, nebo fanda Le Pen a říká: "Muslimové sem nepatří, jsou to gauneři, kterých je třeba se zbavit. Ti co nikoho nezabíjí nejsou praví muslimové, protože islám přikazuje nás zabíjet. Koukněte se na typického muslima (ukáže na sebevražedného atentátníka)". A přitom ten druhý údajně stojí v opozici proti tomu prvnímu...

J. Nový 21.4.2017 12:27

Cesta je jasná! Obejmi svého muslima! Buďme sluníčkoví a mějme se všichni rádi :o))))

"Jak funguje islamofobie v praxi se rozhodla zjistit čtyřiadvacetiletá aktivistka a v ulicích Toronta provedla sociální experiment. Jeho hlavním protagonistou byl muslim, který stál na chodníku se zavázanýma očima, rozevřenou náručí a dvěma cedulkami u svých nohou. Na první z nich stálo: „Jsem muslim, označují mě jako teroristu.“ Na druhé byla potom napsána výzva kolemjdoucím: „Já vám věřím, věříte i vy mně? Obejměte mě.“ A co se dělo dále? K muži překvapivě přistupuje spousta lidí a zcela bez předsudků ho objímá. Dokonce se najde i řidič, který své auto zastaví v rušném provozu, jenom aby mohl muslima taky obejmout. A teď si sáhněte do svědomí: Objali byste muže na ulici i vy?

Zdroj: http://www.extra.cz/socialni-experiment-s-muslimem-na-ulici-ho-meli-objimat-cizi-lide-jak-to-cele-dopadlo

S. Donát 21.4.2017 12:31

Zásadně neobjímám cizí lidi.

J. Nový 21.4.2017 12:36

Ani já ne a taky nechápu tyto sluníčkově ujeté akce.

Nebo to pak může být i umění:

"O umění má představu každý úplně jinou. Směr, kterým se vydala francouzská provokatérka Milo Moiré (33) se slovenskými kořeny, je jednoznačně sexuální. Poté, co se nahá fotila s turisty a střílela vejce s barvou z vaginy, se rozhodla, že se nechá na intimních místech osahávat od kolemjdoucích."

P. Rousek 21.4.2017 12:41

Dejte lepší důvod, proč to udělali. Místo dlouhých řečí o ničem.

J. Nový 21.4.2017 12:44

Mne spíš napadají důvody proč to nedělat, než dělat.

A to se týká jak objímání neznámého člověka na ulici, tak i osahávání přirození neznámé ženě, i když je to umělkyně.

Vy byste si jistě sáhl, že? :-)))

P. Rousek 21.4.2017 12:53

Zase řeči. Čekám odpověď.

J. Holič 21.4.2017 14:23

V takovém případě máte nedostatečny rozhled a chápání. Pro poznání reality a případně správnosti názoru je dobré vědět, proč má někdo jiný názor, než já, nebo proč udělal to, co udělal. Napovím vám. Já bych ho asi objemu, nebo mu aspoň podal ruku. Očividně to není clovek, co mě hodlá zabít a naopak podporuje nekonfliktní soužití, což fakt není špatně. A protože se odvážil udělat pro to víc, než jen tlachat na netu, zaslouží uznání. Každý bude mít ale své důvody jiné. A myslím si, ze ne každý umělec dělá dobře umění, stejne jako je to v případě že daný, kterou bych fakt potkat asi nechtěl.. .

P. Rousek 21.4.2017 14:47

Mám obavy, že házíte perly sviním.

J. Holič 21.4.2017 14:08

Ne, nepsal jsem nic o objimani lidi, ani o nekriticke důvěře v cizí lidi. Jen jsem měl na mysli, ze ze strachu z extremistů bychom se sami neměli stávat extremisty.

S. Donát 21.4.2017 12:29

Nejlépe, když tu z muslimů nebude ani ten umírněný, ani ten terorista.

P. Rousek 21.4.2017 12:34

To je ovšem utopie.

J. Nový 21.4.2017 12:37

V tom případě čím méně, tím lépe a bránit se všemi způsoby pronikání islámu na naše území, když už ho nelze zakázat zcela. Alespoň zatím.

P. Rousek 21.4.2017 12:43

A co ostatní agresivní extrémisté - neonacisté ze všech koutů Evropy, komunisté, ruská vládnoucí vrstva. Navrhujete stejný postup.

J. Nový 21.4.2017 12:47

Ano, to je další nebezpečí a snažme se, aby bylo také co nejmenší..

Mimochodem berete si v autě bezpečnostní pás? Pokud ano, tak vaše příspěvky nechápu. Proč si brát pás, když v autech umírají i připoutaní lidé, ne?

P. Rousek 21.4.2017 12:53

Zase jen řeči o ničem. Odpověď žádná.

J. Nový 21.4.2017 13:10

Vše, co jsem považoval za žádoucí, jsem napsal. Pokud je to pro vás nesrozumitelné, chyba není u mě.

P. Rousek 21.4.2017 13:17

Já to co děláte chápu. Takže chápu i to, že z vás odpověď nedostanu :)

J. Holič 21.4.2017 14:26

Očividně mnohé, na co jste byl tazan, nepovažujeme za žádoucí. I tak se dá k otázkám přistupovat, ...



Najdete na Lidovky.cz