Thajský podnikatel vytvořil v 70. letech minulého století energetický nápoj Kratching Deng, což v překladu znamená Rudý býk. Nápoj získal velkou popularitu mezi thajskými řidiči kamionů a dělníky.
ČTĚTE TAKÉ: |
V roce 1984 uzavřel Júvitja partnerství s rakouským podnikatelem Dietrichem Mateschitzem. Společně upravili chuť původního energetického nápoje a pod značkou Red Bull ho začali dodávat na evropské a americké trhy.
Z Red Bullu se stal energetický nápoj s největším tržním podílem a ročně se ho na celém světě prodá na tři miliardy plechovek.¨
Júvitja vlastnil 49 procent Red Bullu, stejně jako Mateschitz. Zbývající dvě procenta firmy patří Júvitjovu synovi, firmu nicméně vede rakouský podnikatel. Júvitja byl označován za jednoho z nejbohatších Thajců. Časopis Forbes v roce 2008 odhadl jeho majetek na pět miliard dolarů (93 miliard korun).