130 let

Diskuze

Buldozer z Hradu válcoval sněmovnu

Miloš Zeman si ve středu užíval možnosti promluvit před poslanci. Nového neřekl mnoho, ale značně přidal na razanci.

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
LJ

Leoš Jaroš

9. 8. 2013 22:33
Tak mi nějak autor připomíná dětství
a souseda, starého podivína Grubnera. Měl velkou zahradu a nejlepší třešně v okolí. Občas v dobrém rozmaru nás kluky pustil na třešně a k přitažení obalené větve plné zralých šťavnatých plodů, abychom mu strom nepolámali, používal i hrábě. S ohledem na vliv stáří a mentální opotřebování odložil nástroj pravidelně do trávy a radostně vyhlížel, jak nám chutnají jeho plody. No, a  občas našlápnul. Užil si několik sekund hvězdného jiskření, nemalé bolesti a dětské "slávy". Následovaly nelogické sprosté výlevy jeho duše a pronásledování, kdy nás činil za svou "blbost" zodpovědnými.  Omlouvám se, ale konstrukce některých článků mi připádá kocourovská, tedy  přinejmenším stejně podivná. V souladu s údernou brigádou našich autorů tak činil pravidelně, nicméně v časově omezené periodě.  Tak se ptám, není už po třešních?
0 0
možnosti
LN
Zeman už nepřekvapí. Ani hloupými kecy, ani třeskutou lží.
V Bohnicích už pro něj mají nachystanou svěrací kazajku velikosti XXXL. ;-PVelké strany se ještě ani nerozkoukaly, SPOZ už má volební billboardy
0 0
možnosti
ILT

Ing. Lukáš Tošovský

8. 8. 2013 6:30
prosím editora o výmaz,
prosím editora o výmaz, omylem se reakce postnula 2x
0 0
možnosti
ILT

Ing. Lukáš Tošovský

8. 8. 2013 6:29
Král je mrtev, ať žije král..
Jsou v politice, stejně jako v boxu, váhové kategorie. Pan Kalousek byl doposud, po inzultaci pana Ratha, jediný ve vysoké politice ve své váhové kategorii. Ani kníže, ani Nečas, ani Kuba a ani nikdo další se s ním co do způsobu komunikace a řešení otázek zítřka, nemohl vůbec srovnávat. Zdá se, že konečně našel adekvátního soupeře ve stejné váhové kategorii. V kategorii demagogie, manipulace, nevybíravých způsobů a promýšlením svých tahů několik kol dopředu. Kdo chce kam, pomožme mu tam. Ať se vývoj ubere jakýmkoliv směrem, už teď je pro mě současná situace výhrou obyčejných nad nejlepším pravicovým ministrem financí nejen celého světa Ing. Kalouskem.. Kéž jsou voliči TOP 009 natolik uvědomělí a tahle saň se už ke státní kase (či na jakoukoliv jinou pozici, kde by dál škodil) nedostane... 
0 0
možnosti
Č

Černoušek

8. 8. 2013 5:49
pan kalenský žije na jiné planetě
a jen odtamtud občas pošle na Zeměkouli meziplanetární komunikací článek. Jinak si nedovedu některé argumenty vysvětlit: viz "vysokou neoblíbenost u veřejnosti".  Jsou teď prázdniny, tak by autor mohl využít svou dovolenou k tomu, aby jednou za rok opustil Prahu, pocestoval trochu po vlastech českých a poptal se lidí, jak se jim líbila Nečasova vláda a její činy. Doporučuji vzít si s sebou psa a hůl na obranu, kdyby ho snad někde - pokud by otázku chápali jako provokaci - inzultovali.     
0 0
možnosti
G

Geralt

8. 8. 2013 16:58
Jenže to není role prezidenta
Jenže zasahovat do parlamentních procedur není role prezidenta, ať už je oblíbenost vlády jakákoliv. V právním státě, který je podmínkou svobody, (sociálních) jistot a prosperity, musí vládnotu pravidla, ne lidé. Jak by se Vám libilo, kdyby takto pravicový prezident zatočil s levicovou, třeba sociálnědemokratickou vládou?Nesmí nijak zálež na osobách, na tom co si přejí, ale jen na pravidlech. Pokud toto nebudeme dodržovat, nemůže čekat ani hospodářský výkon, který umožní více zlepšovat sociální situaci potřebných. Trh totiž není jen nabídka a poptávka. Jak ukázala 90. léta končící krizí, fakt velmi záleží na pravidlech a na jejich dodržování. Hezkým příkladem je Itálie - stejné zákony v celé zemi, jenže na bohatém severu je více ctí a ctí i nepsaná pravidla. Na chudém jihu je zvykem pravidla obcházet a porušovat. Co si vezmeme za vzor? A k článku a Zemanovým argumentům ještě připomenu, že stát, kde mají silné slovo, co se týká vládnutí, odbory, zaměstnavatelské spolky a další organizace - jinými slovy korporace, je tzv. korporativistický stát, jiným názvem fašistický stát (viz Itálie 30. let).
0 0
možnosti
K

Křivan

8. 8. 2013 5:02
Kam se dnes ztratil strejda s
Kam se dnes ztratil strejda z Kocourkova? Nebo ještě nenastala hodina čarodejnic a duchů?
0 0
možnosti
MT
Nesouhlasím. Moc mi není
Nesouhlasím. Moc mi není zřejmé, proč mělo být logickým důsledkem důvěry pro Rusnoka rozpuštění sněmovny, když ODS a TOP09 by preference mezi říjnem a červnem pravděpodobně rostly a poslanci LIDEM a VV měli nezanedbatelnou motivaci nepřijít o zaměstnání.
0 0
možnosti
K

Křivan

8. 8. 2013 5:10
Vaše pravděpodobné je nejspíš
Vaše pravděpodobné je nejspíš nepravděpodobné. TOP 09 ví,že volby pravice nevyhraje a proto bojuje o největší kus krajíce právě na pravici. Teď je byla ta správná chvíle elegantně potopit ODS.
0 0
možnosti
K

Křivan

7. 8. 2013 21:40
Jaký jiný plán máte na mysli?
Z logiky průběhu událostí vyplývá, že v případě získání důvěry vlády Jiřího Rusnoka se strany dohodnou na předčasných volbách. To si samozřejmě umí spočítat každý, natož pak šachista Zeman. Překvapením je postoj dvou poslanců ODS, který vlastně umožní předčasné volby i když vláda důvěru nezískala. Deklarovaná 101 je prokazatelně velice nestabilní číslo a rozumné řešení jsou pouze předčasné volby. I jiné řešení  je sice možné, ale to by nejspíš byla cesta do pekel ekonomických i politických. 
0 0
možnosti
KV
Zeman se několikrát vyjádřil
ve smyslu o kterém jsem psal, ubožácké selhání premiéra Nečase mu jen přihrálo a nepřipustit vládu Kalouska byla jeho hlavním cílem. Píšu vládu Kalouska, protože Nečas byl od počátku utvoření trojkoalice ta loutka za kterou tahal Kalousek. To, že jěště tahala za nitky i Nagyová byla pro Kalouska výhoda.Prezident usoudil, že řešení jsou předčasné volby a když TOPka odstoupila od deklarovaného úmyslu hlasovat pro rozpuštění sněmovny, nezbývalo mu, než jmenovat vládu odborníků a svérázným výkladem ústavy ukázat sněmovně jedinou cestu jak si zachovat čest a mocenské postavení které jí patří. Ta cesta je teď konečně v dohledu, předčasné volby a vláda vytvořená na základě vůle občanů.
0 0
možnosti
MT
No, já si myslím, že Zemanův
No, já si myslím, že Zemanův plán byl úplně jiný, ani zdaleka ho nevidím tak pozitivně a nezištně, jako vy. Moc nechápu, jak odvolávání lidí jako Klas nebo Burian likviduje mafiánské mocenské struktury, za řadou těch kroků vlády vidím diametrálně odlišnou motivaci než vy. Ale o tom je asi marné diskutovat. Na druhou stranu si myslím, že Zemanův plán (bez ohledu na motivaci) byla nějaká forma Rusnokova vládnutí až do řádných voleb, že sám nevěřil, že se najde dost hlasů pro předčasné volby. Jinak by mě zajímalo, proč si myslíte (pokud správně rozumím), že předčasné volby jsou "řešení s kterým od začátku přišel Zeman". Já totiž měl z vyjádření jeho i Mynáře, i jeho skutků, dojem, že tohle řešení se mu moc nelíbí.
0 0
možnosti
  • Vybrali jsme pro Vás