"První skutečně revoluční předokolkou http://fashion-days-exclusive-shoppin.takeit.cz/damske-boty-se-slevami-az-70-9562270?375013&rtype=V&rmain=7796673&ritem=9562270&rclanek=8679151&rslovo=458454&showdirect=1" target="_blank" rel="nofollow">bylo Mini z roku 1959, které navrhl Alec Issigonis." Tkže předválečné DKW, vozy Aero, nebo nádherný Citroen podle autora zřejně vůbec neexistovaly!!!
http://www.auta5p.eu/vystavy/autoshow_2003/show_068.htm
prosím vás. kde berete toto tvarosloví ? Existuje přece název přední náhon, zadní náhon, nebo 4x4. Jinak ovšem souhlasím s argumenty nadpisu, jezdím v Alpách a doposud jsem poznal jen výhody předního náhonu i když je poněkud přetáčivý, ale s tím se musí počítat. Vidím velmi často MB, BMW jak stojí a blokují silnice tam, kde normáně vyjedu, ev. zablokuji na chvilku diferencial a je to
Vážený pane , auta s předním náhonem jsou nedotáčivá, ne přetáčivá....neberte to ve zlém. S úctou KR. Apropó, na dnešní silnice jsou nejlepší čtyřkolky, tedy auta s náhonem všech kol, mimo rezervu.
No neviem zacinam mam pocit ze vsetci vyrobcovia ktory preferuju zadny nahon od BMW, Mercedes, Lamborghini az po Ferrari su blazni pretoze nepouzivaju predny nahon :-)
Ale vůbec to není hloupý článek. Naprosto jednoznačně dokazuje, že pro běžného uživatele je předokolka výhodnější - levnější, snáze ovladatelná, větší prostor. A řidiči "fajnšmekři" dál budou pošilhávat po zadokolkách, které mají na dobré silnici jízdní vlastnosti - neřeknu lepší, ale zajímavější. Té první skupině řidičů je to ale naprosto jedno, praktičnost je pro ně důležitější.
Hlavní důvod proč se ve velkém vyrábějí předokolky je ten, že výroba je podstatně levnější. A jak bylo zmíněno, naučí se s ní každej blbec, včetně žen.
Máte pravdu, na silnicích je evidentní, že řídit se naučí každej blbec, včetně mužů.