130 let

Diskuze

5 zásadních důvodů, proč chtít předokolku

Pohon předních kol má nesporné výhody, díky kterým se stal nejpopulárnějším a nejpoužívanějším. Využijte jich ve svůj prospěch.
Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

M. Lašťovka

3. 12. 2010 18:42
Ale, ale

"První skutečně revoluční předokolkou http://fashion-days-exclusive-shoppin.takeit.cz/damske-boty-se-slevami-az-70-9562270?375013&rtype=V&rmain=7796673&ritem=9562270&rclanek=8679151&rslovo=458454&showdirect=1" target="_blank" rel="nofollow">bylo Mini z roku 1959, které navrhl Alec Issigonis." Tkže předválečné DKW, vozy Aero, nebo nádherný Citroen podle autora zřejně vůbec neexistovaly!!!

http://www.auta5p.eu/vystavy/autoshow_2003/show_068.htm

0 0
možnosti

J. Jorda

3. 12. 2010 9:45
Předokolka či zadokolka nebo i čtyřkolka,

prosím vás. kde berete toto tvarosloví ? Existuje přece název přední náhon, zadní náhon, nebo 4x4. Jinak ovšem souhlasím s argumenty nadpisu, jezdím v Alpách a doposud jsem poznal jen výhody předního náhonu i když je poněkud přetáčivý, ale s tím se musí počítat. Vidím velmi často MB, BMW jak stojí a blokují silnice tam, kde normáně vyjedu, ev. zablokuji na chvilku diferencial a je to

0 0
možnosti

K. Růžička

3. 12. 2010 14:27
Re: Předokolka či zadokolka nebo i čtyřkolka,

Vážený pane , auta s předním náhonem jsou nedotáčivá, ne přetáčivá....neberte to ve zlém. S úctou KR. Apropó, na dnešní silnice jsou nejlepší čtyřkolky, tedy auta s náhonem všech kol, mimo rezervu.

0 0
možnosti

V. Cmero

3. 12. 2010 6:59
hlupy clanok

No neviem zacinam mam pocit ze vsetci vyrobcovia ktory preferuju zadny nahon od BMW, Mercedes, Lamborghini az po Ferrari su blazni pretoze nepouzivaju predny nahon :-)

0 0
možnosti

P. Jordán

3. 12. 2010 7:38
Re: hlupy clanok

Ale vůbec to není hloupý článek. Naprosto jednoznačně dokazuje, že pro běžného uživatele je předokolka výhodnější - levnější, snáze ovladatelná, větší prostor. A řidiči "fajnšmekři" dál budou pošilhávat po zadokolkách, které mají na dobré silnici jízdní vlastnosti  - neřeknu lepší, ale zajímavější. Té první skupině řidičů je to ale naprosto jedno, praktičnost je pro ně důležitější.

0 0
možnosti

M. Andrt

2. 12. 2010 10:25
Předokolky

Hlavní důvod proč se ve velkém vyrábějí předokolky je ten, že výroba je podstatně levnější. A jak bylo zmíněno, naučí se s ní každej blbec, včetně žen.

0 0
možnosti

T. Houška

2. 12. 2010 20:15
Re: Předokolky

Máte pravdu, na silnicích je evidentní, že řídit se naučí každej blbec, včetně mužů.

0 0
možnosti