Dobré rozhodnutí. Inspirativní i u nás.
Historie britských železnic - od soukromých znárodněním ke státním, pak privatizace a následuje znárodnění...
je hezké, prodat železniční dopravu soukromé firmě, ale nezajistit, aby tato firma plnila své úkoly alespoň tak, jak to dělal předtím stát, ale za to to teď dělá mnohem dráž...co na tom, že se lidi nemaj jak dostat do práce a že vlak vůbec nevyjede...stát platí a zbytek je jedno. a hloupý český stát nebo kraje, i když ví, jak je na tom tato firma, poskytne železniční dopravu této firmě i u nás.
Privatizace strategických pro stat dulezitych sluzeb a statku je tou nejvetsi hlouposti ceho se nejaka vlada muze dopoustit. Na prvni pohled vyhodna vec, nebo se nkdo napakoval, pozdeji se projevi dusledky. Nasleduje koupe zpet za vysi cenu. Danovi poplatnici zaplacou. Kapital si s nami dela co chce. Nas nejvetsi pritel Velka Britanie, kolebka kapitalismu nam otevira oci.
Stát jim dal licenci na provozování nějaké dopravy, nesplnili podmínky, tak jim tu licenci sebral. V krajním případě se to může stát nějakému dopravci i zde. Proč se tomu říká znárodnění, to ví jen novináři. Nepředpokládám, že Arriva nakoupila za své peníze vlaky a ty jí stát nyní bez náhrady sebere.
To "znarodneni" si treba Kucirek s Langweilem predstavuji jako znarodnovani za komunistu :)
A já myslel, že znárodňovat chtěl jen Corbyn.