jeho dřívější odchod a náhradu někým schopnějším, kdo bude schopen zaměstnancům Karosy zajistit práci.
Po revoluci skončilo u nás 90% fabrik automobilového průmyslu.Karosa a Škoda Mladá Boleslav byly jedny z mála,které přežily.Nicméně už nepatří Čechům,ale cizincům.
No právě proto, že patří cizincům, tak ještě žijou. Stejně jako Tatra. Čeští tuneláři by je nechali padnout na dno.
Potřebují tržní facku, tak ji mají. Zrušit tradiční název KAROSA to byl zločin, za který budou pykat nejeden den! Fandím firmě SOR, která nejen v Česku je zdatným soupeřem. Majitelé bývalé Karosy by měli odejít nebo tento závod brzy zkrachuje, Určitě by nové vedení v jejich centrále mělo přehodnotit svůj trapný postup v otázce názvu autobusu a také nad svou cenovou politikou, servisem a vstřícností. Arogance na každém kroku, neúcta k tradici je vždy po zásluze pořádně potrestána. Tak ještě jednu facku, aby se probrali z letargie a hloupého snu!
Vy jste pil? Říká Vám něco jméno Sodomka?