Zajimalo by me, v dusledku jakeho lobbyingu se to ridi z Ostravy. Technicky je to samozrejme jedno, dispatcher u pocitace muze sedet treba na Kanarskych ostrovech, ale logiku to nema.
Aha, pán je znalec. Když to je jedno, tak proč to nemá logiku v Ostravě :o)
Btw. V Ostravě už mnoho let funguje silniční databanka, takže pro ty, co trochu znají realitu to naopak logiku má....
Jezdím téměř denně v Praze skrz Strahovský, pak Mrázovku a Zlíchovský tunel a cedule před zlíchovským tunelem velmi často neukazuje správně - když je na baranďáku zácpa, tak na ceduli nic není a kolikrát když je na ceduli upozornění na kolony, tak žádné ve skutečnosti nejsou... grrrrr
takže už ti došlo, proč D1 neřídí Pražáci ale z Ostravy.
když velká většina řidičů nemá žádný mozek...
takové "kvality" vůbec nemohl zplodit.
http://aktualne.centrum.cz/ekonomika/svetova-ekonomika/clanek.phtml?id=519076" target="_blank" rel="nofollow">http://aktualne.centrum.cz/ekonomika/svetova-ekonomika/clanek.phtml?id=519076
http://www.hybrid.cz/tagy/izrael" target="_blank" rel="nofollow">http://www.hybrid.cz/tagy/izrael
Čím dále , tím lépe , aby rozzuřený řidiči nemohli vyrazit na centrální velín?
Takze 15 lidi ve dvou smenach bude porad dokola vytukavat na klavesnici tri hesla pro zobrazeni na infotabulich: http://www.radiozurnal.cz, Ridici jedte opatrne a treti heslo: http://www.rsd.cz. Nic jinyho jsem na tech tabulich zatim nevidel.
hlavne jsou ty cernobile, cesky psane hlasky k Ho..nu, pac si je rek, madar ani nemec neprectou....
Oni na zobrazování těch velmi informativních hlášek typu "příštích 200 km jeďte opatrně" nebo "zkušební provoz" potřebují nějaký velín?