"Díky stále výkonnějším e-shopům, které jsou schopni odbavit tisíce zákazníků za vteřinu"
ach ta čeština...
Já se vám, lidi, divím. Když tak pořád nadáváte na Českou poštu, tak že si své zásilky nenecháváte zasílat prostřednictvím jiné společnosti? Vždyť je jich tu celá řada. Aha, že by to bylo o ceně či o tom, že o nic lepší službu, než ČP, stejně nenabídnou? Ale zlepšení služeb a konkurence snad byl důvod pro to, aby byl umožně vznik nových společností, né? A že to nefunguje? Jo, holt ty soukromé společnosti jsou nenažrané a nejsou schopny zaplatit své pracovníky tak, aby je donutili třeba zavážet zásilky ve večerních hodinách. O ceně nemluvím, ty jsou samozřejmě podstatně vyšší, než u ČP.
to je výsměch: nechám si balík poslat domů, ale stejně pro něj musím na poštu, protože údajně "adresát nezastižen".....
Taky jsem dostával "adresát nezastižen" i když jsem byl celý den na adrese! Po opakovaných zkušenostech jsem se dohrabal přez tel.podporu ČP, doručovací depo až k mobilnímu telefonu na doručovatele příslušného okrsku. "Jen" asi deset telefonátů a dovolal jsem se mu s dotazem, kdy přijede do naší ulice. Zafungovalo to. Při opakovaném doručení byl balík >10kg doručen.
Dobírka je MYLNĚ považována za nejbezpečnější způsob platby ?
A to máme věřit všem nesmyslům v článku ? Proč se nejdete živit jiným způsobem ?
Protože když vám v nepoškozeném balíku dojde místo objednaného zboží stará bačkora, tak by jste ho musel otevřít před doručovatelem - samozřejmě po zaplacení - a pak absolvovat trestní oznámení ev. soud(y).
Už jenom odstoupení od smlouvy podle OZ s nepodnikatelem může být pěkný vopruz a když narazíte na cílený podvod, výsledek je nejistý. Vyšetřování, soud, vymáhání.
Neplaste, nic se nedeje. Cekaci doba se zvysila z 39 minut na 41 minut.