vždyť představuje spojení nejlepších českých podnikatelských subjektů - Kellnerova PPF, Home Creditu a Telefónicy.
...kolem krku.
Soukromý účet u nich jsem už před časem zrušil a příští týden tam budu rušit účet SVJ - už několik měsíců nám funguje perfektně Fio.
Spořka je komunistický moloch, který profitoval z toho, že byl kdysi JEDINOU bankou pro běžné lidi. Odešel jsem o ní právě pro nespolehlivost, nedodržování slibů a hlavně vych/canost při jednání s klienty. Nebudu říkat, u které banky nyní jsem, abych nedělal Raiffeisence reklamu, ale jedno vím jistě: už nikdy více spořitelna. Je to banka, která dnes zoufale kope kolem sebe a hledá místo na trhu poté, co jí utekly úvěry, hypotéky, karty a nakonec jí zbyky jen babičky s vkladníma knížkama na heslo "osud" a pár důchodů a důchodců.
Člověče ty jsi se ais právě probudil. Česká spořitelna, která je nyní ve vlastnictví rakouské (tedy stejně jako Raiffeisenbank) Erste už dávno není to, co popisuješ.
Mám u ní malý účet v € pro nákup software a součástek pro sebe a partu známých. Jedna firma v USA podvádí tak, že prodává software na omezenou dobu, ale bez souhlasu zákazníka inkasuje před uplynutím licence znovu a znovu. To lze zrušit jen telefonicky, ale číslo neexistuje (zkoušeli i moji přátelé v USA). Stalo se i mně, pomstil jsem se jim tak, že oni našli ambiciózního žalobce, který je zažaloval pro podvody.
Ale já potřeboval řešit to podvodné inkaso hned. AirBank nabízí tlf. poradu "bezplatně zavoláme v den a dobu, kterou si určíte". Objednal jsem mailem, zavolali, upozornili, že hovor se nahrává, ověřili si moje kontrolní otázky (heslo pro internet banking samozřejmě ne), vyslechli si můj problém a "nejste první ; vyřešíme to tak, že Vaši kartu zrušíme a bezplatně Vám pošleme novou, tu si aktivujete internet bankingem". Vše se vyřešilo během 4 dnů, bezplatně a z mého bytu.
Známý se stal obětí podobného podvodu, jeho banka pokrčila rameny, tak si převedl účet - hádejte kam ?
Vyberte všechno, zrušte všechno a od České (rakouské) spořitelny, která krade ani poledne nedrží a má klienty pouze za stádo wolů, honem co nejdál ! To už jsem udělal ! Jak je ti Rakousko ?
Utekl jsem od nich dávno a udělal jsem dobře. Radím to také ostatním lidem a pkamarádům. Problém je v tom, že má hodně lidí v ČS úvěr a tím pádem i účet. Ale znovu tvrdím že kdo uteče - vyhraje.
Uzavřel jsem úvěr u Raif., splatil tím úvěr u spořky i s jejich zlodějskými poplatky a bylo to jedno z mých nejlepších rozhodnutí ve světě financí za poslední roky. Spořka patří do .... (pan prezident by to jistě řekl přesněji). Je to banda zlodějů a vych/cánků.
má obrovské štěstí, že je u nás stále ještě hodně lidí, kteří jsou líní zvednout zadek a banku změnit. Je to, pravda, jejich problém, ale pro ČS nesmírná výhoda. Až se snad časem lidé naučí banky skutečně porovnávat, tak pak začne mít ČS obrovské problémy. Nu, kdyby ČS byla férová, tak by nám sdělila, kolik měla klinetů třeba před deseti lety a kolik jich má dnes. Tuhle jsem se podivoval svému známému, když mi říkal, kolik že zase uhradil na poplatcíh právě u ČS. Když jsem se ho ptal, proč nejde jinam, tak mi sdělil, že nemůže, protože u ČS má nějaký úvěr. Nu, co k tomu dodat?
Zvedlo i další řadu ex-klientů.
Dost divné, že noví klienti mají za novou smlouvu vedení účtu na dva roky "zdarma", ale stávající klienty dojí ze všech stran.
Když jsem odcházel, pán za mnou ještě volal, že jsem se měl starat dřív o to abych neplatil vysoké poplatky. Však jsem se taky postaral ;)
Hlavně jak spořitelna měsíčně převádí x položek z běžného účtu na úvěrový (ne jednou částkou, ale zvlášť každou prkotinu) a za každý převod účtuje poplatek). Klient tak platí poplatky za každý převod a pokud si účetnictví nedělá sám, tak znovu ještě účetnímu za položky. Mimoto klient samozřejmě platí 300,- Kč za správu úvěrového účtu, který on k ničemu nepotřebuje. Takže hláška "poplatek za poplatek" není vůbec nadsazená.
určený k vyhynutí. Je to jen otázka času.