Už jsem sice několik let v důchodu, ale skutečně tomu nerozumím. Podle zpráv, které mám, chystá se v novém jízdním řádu rapidní omezení osobní dopravy. Dráha ale musí udržovat tratě i rozsah dopravy bez ohledu na to, zda po trati jede 100 nebo 80 vlaků denně. Výpravčí i ostatní zaměstanci tam být musí stejně. Navíc ministr údajně chystá zlevnění tarifů v nákladní dopravě - prostě nevím, jak to chce dráha přežít. Tranzitní doprava sever-jih a opačně nás (České dráhy) už stejně dlouho objíždí přes Mnichov-Passau. Pro pomalost českých železnic, která se měla právě výstavbou koridoru zrychlit. Tu však ministr zastavil.
Růžově to rozhodně nevypadá.
možná by nebylo na škodu pro příště dát na ministerstvo doprava někoho, kdo tomu rozumí a není jenom obyčejný manažer.. a železnici pro jistotu oddělit od MD aby nedoplácela na silniční lobby ://