T 603 nebo tatraplan a to s pouzitim tradicnich materialů, puvodni motor, novy podvozek.
Jednu mám v garáži a rád bych si koupil novou. Ovšem s autentickým motorem , karosérií a interiérem. Doufám , že z toho nevyrobí paskvil pro zbohatlíky , kteří na to mají , ale není to pro ně srdeční zaležitost.
S tatrou 603-1 jsem jezdil v letech 1975-1980, původně ji chtěl dotyčný prodat, nakonec změnil názor a nebylo možné jej už přemluvit. Kupovat ji nyní již nechci. Jen pár slov o modelu Tatra T75 z r.1935. Byla to první tatrovka továrně vybavená hydraulickými bubnovými brzdami v licenci Lockheed z Anglie, kromě toho měla centrální mazání Friedmann a měla 5.rychlost-volnoběžku, obsah 1688ccm. Byl to zlomový model Kopřivnické Tatry. Po ní už následovaly aerodynamické "heky" modely T77, T87 a T97, kterou proslavili Hanzelka se Zikmundem. Po válce se vyráběla ještě T57 B, ale ty měla lankové brzdy a obsahu 1257 ccm. Z předválečných veteránů kategorie "Klasik" do r.1940 by si tento model zasloužil,aby byl v replice znovu malých seriích vyráběn. Zájemců by se určitě našlo dost. Omlouvám se,že jsem tento příspěvek napsal k tématu o Tatře 603. Tatra byla a je stále nezmar a stala se legendou mezi čsl. historickými veterány. Mám techn. dokumentaci nejen k typu T75 ale i k Tatraplanu T600. Více uvedu ve správném bloku s hlasováním a výběru 3 nejúspěšnějších osob. vozů TATRA. S pozdravem M.Procházka. :-) .
Zdalipak bude mít ABS. A ESP? Obě věci jsou důležité pro život.
A jak to bude vypadat se spotřebou. Nejen benzinu, ale i oleje.
Jakou to bude mít motorizaci? A použijou na karoserii tradiční materiály? Protože potom by to asi taky pěkně papalo.
Hlasuji A) pro Tatru 57 Hanzelky a Zikmunda s minimem uprav - protože v jisté době představovala technickou špičku a "značku".
B) Dále hlasuji pro pro T 613 s maximalnim nepříliš viditelným upgradem, ktery by se ale dal vyrobit :rozumně levně levne (dost protikladné požadavky!!) a se zbytkem bych počkal, jak se pokus osvědči. Ale já rozhodovat, platit, ani nést rsisiko nebo zisk nebudu.
Hlavne je řeba neplést si techniku a politiku.
Znuvuotevření hotelu Internacionál vyvolalo bouři smíchu a politického hodnocení - a dnes hotel docela slušně prosperuje jako určitý obrázek doby v oblasti architektury (jen se zelenou hvězdou) podobne, jakou by mohlo mít EXPO 58 , kdyby se nechalo být restaurací.
Ale at si trh rozhodne a Tatra to zkusi - chce-li. Třeba vydělá, a pak trh zájem má.Nebo nevydělá - a pak to dobrý nápad nebyl. Nebo vydělá velké poníze - kdo může předem vědět!! Jen by neměl nepříliš fundovaný člověk rozhodovat o někom jiném v ekomnomice jen na základě politických hledisek - to asi není správné.MT.
Paroubkovi nebo čunkovi... ransdorfa si v ní taky dovedu představit... nebo zeman tj. týpek do tatry... škromach :)
Fízl Paroubek v koženým kabátě v Tatře. He he.
Nemci a zapadni Evropa vyrabi vozidla naslapana moderni technikou a bezpecnosti, Cesi radeji lovi v minulosti a zacnou vyrabet stare Tatry, Jawy a Pionyry. Neni to trochu ostuda ?.......A nebo jen bolsevicka nostalgie ?
Verte mne nebo ne jsem majitelem vozu " naslapanem moderni technikou"....ne teda uplne ale natolik, ze mam z toho boleni zubu a zaludku. Devadesat procent techto pitomosti naprosto vubec nepotrebuji, pouze musim platit jejich udrzbu a opravy.S ulevou a radosti bych privital na trhu docela jednoduche auto ( s napadnym designem, ktery treba Tatra ma), kde jeste clovek dokazal radu veci delat sam a mit z toho radost.
Takhle si pripadam jak pripitomely manager, ktery pri hlaseni computeru a blikani nesrozumitelnych signalnich lampicek dovede tak maximalne mobilem volat o pomoc. Za predpokladu, ze nema vybite baterie a ma signal.
Fittipaldi