Tak Dacia je poměrně spolehlivá, protože používá starší ověřenou techniku Renault bez výstřelků a je velmi levná. Je ale pravda, že na to pak můžu s podobným výsledkem koupit i ojetého Renaulta. Protože chci menší spotřebu, rychlejší auto a nějakou elektroniku, Dacia by mi nestačila. Naopak Škoda je na úrovni, blíží se VW a ten má vnitřní výbavu téměř lepší než BMW či Mercedes stejné velikosti.
Dacia je obl9bená hlavně s SUV Duster. Jenže módu SUV jsem nepochopil, ani po tom co jsem si SUV koupil. Není ani pohodlnější, protože se sedí sice výš, ale ne rovně. Spotřeba velká, v porovnání s podobně velkými auty pokud jezdíte rychle a po dálnici je skoro o 2 litry vyšší. Myslím, že nás do SUV výrobci dotlačili nízkými auty z vysoko postaveným volantem. Kvůli této chybě designu (záměrné?) má člověk pocit, že má hlavu ve stropu tak si kupuje vyšší SUV.
Jedinou výhodou SUV je tak perfektní chování na sněhu u 4pohonu. Nejde jen o jízdu v terénu a sněhu (tam Vás vyhrabou), ale především na siln
Duster ma široke blatniky , preto pôsobi mohutnejšie , ako v skutočnosti je. Ale keď si doň človek sadne, tak ma pocitovo malo priestoru.
S Duterem nejezdím, ale to je problém všech SUV. Kvůli větším kolům mají SUV auta menší kufr a ve vnitř jsou krátká a i přes velkou šířku uvnitř větší šířku moc nemáte. Takže vzhledem k vnějším rozměrům jsou SUV uvnitř jen nepatrně vyšší, jinak nic. Holt ideální auta s rozumnou spotřebou jsou velikosti Golf, Octavie, nebo Ford Mondeo případně Superb (ten je u6 trochu dlouhý). Bohužel lidé to nepochopili a Mondea a další klasická auta limuzíny, ale i kombi střední třídy končí.