trochu více zboží, jinak je to pořád stejné, tzn. držet hubu a krok a hlavně nevybočovat.
on ten reálný socialismus představoval pohodlné přežívání pro většinu národa. Neschopnost, lenost, hulvátsví, malost, nekompetentnost a závist jsou zde víc než doma. Vždyť si to lidé také v roce 1946 zcela dobrovolně zvolili.
Já jsem si za 20 let zatím příliš nevšiml rozdílu v cestování mezi Prahou a Českými Budějovicemi, potažmo až na rakouské hranice. Výstavba D3 nepokročila zatím aní o kousek.
Já u té D3 nějak nechápu, k čemu by měla být. Podle mne by bylo neporovnatelně lepší, aby se pracovalo na tahu okolo Příbrami a Písku. A hlavně pak dál - mezi Budějovicemi a Dolním Dvořištěm to je holý boj o život.
Je to dano personalnim zastoupenim byvalych !? nomenklaturnich kadru v RDS. Jejich mentalita chovani rozhazovacnosti ze statnimu rozpoctu zustava jako za socialismu, kdy vladnul na UVKSC soudruh Lany.
Projekty pozemnich komunikaci ktere RDS vybere si smluve v zadavacich podminkach vyberoveho rizeni pojisti nepripustnosti nabidky alternativniho usporneho reseni.
Mementem blbosti RSD je zavadny projekt a technologicke reseni Lochkovskeho mostu ve zadavacich podminkach vyberoveho rizeni. V RDS jsou nomenklaturni kadry KSC, ktere maji svoje lidi vsude, to je v projektovych ustavech a od doby premieru Zemana a Grosse i ve stranickem sekterariatu Lidoveho domu. Lidovy dum byl tak zahackovan s bolsevickyma bafunarema statniho establishmentu, jen kdyz to neslo profit do stranicke pokladny CSSD.
Boom staveb dalnic nastal po vstupu ceska do EU hlavne proto protoze na stavby dalnic je mozno cerpat 80% nakladu z EU. Proto jsou i stavby dalnic neprilis rychle kvuli penezum z EU. Neni mozne dostavat desitky miliard korun rocne z EU jen na stavby dalnic proto se stavi pomalu a velmi casto se jen zacne a pak kvuli dotacim se stavi pomalu.
Kdo posílal dotace těm komoušům , když byli stejně úspěšní? Žeby RVHP?
Pan redaktor zajisté žertuje, když srovnává současné přímé široké dálnice procházející každým kopečkem v tunelu s bolševickou horskou dráhou kříženou s tankodromem z betonových panelů, co na řadě míst ani nemá připojovací pruh nebo má, ale s rozměry na koňskej potah.
Dotycny zertuje protoze dnesni cena je 20x vyssi za kilometr dalnice.
Je pravda že se dálnice staví pomalu a draho ale neskutečně rychle se finance na stavbu určené vytunelují a tiše modře rozkradou.
A na stole je tradiční nerudovská (pořád ale lepší nerudovská než brežněvovská, že?):otázka: kam s betonem?
http://www.pimpaku.cz/content/stane-se-esko-technologickou-velmoc" target="_blank" rel="nofollow">http://www.pimpaku.cz/content/stane-se-esko-technologickou-velmoc