...zní můj typ.
Pamatuji na případ opisovaný jedním profesorem, že když na sklonku 90tych let při příležitosti dne mléka Carrefour požádal své dodavatele na 2 týdny dodávat s 50%ní slevou, Danone jako jednička na trhu mléčných výrobků bouchlo do stolu a odmítlo. Za 3 dny po spuštení akce s prosíkem přišlo za Carrefourem jestli by Danone mohlo dodávat za podmínek Carrefouru.
Sila řetezců je velká proto si myslím že vítez je jasný.
Na druhou stranu bych si přál aby Danone vyhrál co by mohlo motivovat i další výrobce a byl tak prostor soutěžit i jiným parametrem než je cena. Na 5ti korunové jogurty nakonec doplácí zemědělci a kvalita výrobků a tedy my všichni.
Jsem spotřebitel, který nakupuje v Kauflandu. Kvůli výrobkům Danone nezačnu nakupovat jinde.
Danone jsou srágory a Kaufland je šmejd. Jen si to rozdejte, stejně jste jedna šuska jako druhá.
Kupující přijdou o směsi Éček a zahušťovadel. To je opravdu "veliká ztráta" pro zdraví národa :D. Taky marketingový tah jménem Actimel bude postrádán a reklamou masírovaní lidé budou moc zkusit kefír, aby zjistili, že minimálně téhož jde dosáhnout za zlomek ceny.
Raz som bol na pohovore v Kauflande na poziciu informatik a tam mi vedúci tvrdil "u nás nie je hrdina informatik alebo predavač ale vždy iba obchodník ktorý dohaduje ceny a podľa toho sa odvíja aj odmenovanie". Čo k tomu dodať.