... jezdím v německém příhraničí a jsou prima. jen je třeba dávat pozor, aby je ti naši spratci nepočmárali. V německu jsou kupodivu bez čmáranic a to jezdí v bývalé NDR.
Desiro je fajn... jezdíme s ním z Vejprt do Chemnitzu a má to opravdu šmrnc
Cinske soupravy jsou dneska svetovym hitem lacine spolehlive snesou i ceske kolejiste.
mnoho firem čeká na zakázky,a nemusí to být jen firmy z Evropy.Bombardier z Kanady a pod.
Bombardier ma v evrope plno tovaren.
je pravda že pokud se dobře uzavřou smlouvy, mohlo by to být finančně srovnatelné s provozem zastaralých energeticky náročných jednotek.
Autor článku teda opravdu rozumí železnici. Co se týče designu, ten mají dneska všechna drážní vozidla podobný, aerodynamický, i když ho při své rychlosti nevyužijí. A jak mohou vědět jaký to bude mít design, když je teprve o vyhlášenou soutěž? (Druhá věc je, že všichni vědí, že to bude Desiro od Siemense, protože nic jiného zatím u nás není schváleno.) Možná bych radil nepřejímat slepě tiskové zprávy a přemýšlet vlastní hlavou. Ten konkurz měl být před rokem...
Hmmm,když má japonský Šinkanzen zpoždění 6 vteřin,tak jsou z toho japončíci na mrtvici,u českého Šinkanzenu bude normálka 6 hodin.
Zlepšit komfort cestování je potřeba jako soli. Bolševici z ČD nás stále vozí v dobytčákách z doby jejich vlády. Ale jak chtějí na kozí dráze z Protivína do Zdic dosahovat rychlosti 120 km/hod.? Občas tudy jezdím na jih a je to couračka. Kdybych jel přes Plzeň budu ve Strakonicích téměř za stejnou dobu!
Jo to muzete mit ale to stoji hodne penez.Takze zvysit jizdne 4x. Zvysit dane aby bylo na finacovani dotaci na drahy. Pak by jste mohl byt spokojeny.