Zlatý padák do "důchodu" malá domů MILIJARDA takhle přibývá daleko rychleji.
V té formě, která je ve videu mi to připadá spíše absurdní a úsměvné; takové to recitování sloganů :-)
Kdyby prostě a jednoduše popíjeli kofolu, připadalo by mi to snad i efektivnější...
Tak jsem po přečtení nadpisu zakroutil hlavou – diváky otravuje, ale já si ničeho nevšiml. Až teprve, když jsem se dočetl, že se to týká pořadů jako Ulice, Ordinace v růžové zahradě, Cesty domů, Přešlapy, Top Star Magazín, Dobré ráno, Sama doma, Hodinový manžel, Den D, mi docvaklo – nesleduji z nich ani jeden. Nechci říct, že koukám jen na čistě vysoké (hluboké a široké) umění, ale být pravidelným divákem například Ordinaci – soudě podle ukázky – to bych ve zdraví nepřežil.
Kruci písek, kdo je pro ČTV rozhodující zákazník, občané plátci měsíčního poplatku či soukromé firmy?
Díváky platící snad miliardy Kč měsíčně to otravuje, ale pár soukromých firem s platbou za miliony ovlivňují uvádění reklam.
Neskutečný nepořádek v obchodních vztazích státních firem. Vypadá to na zřejmou korupci za podpory Rady vytvořenou POSLANCI.
Tak to si myslím, že je zbytečná otázka. Samozřejmě je to zadavatel reklam.Na diváky kálí.
koupí výrobek z reklamy. Kupuji výhradně výrobky, na které není v televizi reklama. Například v lékárně. Nechápu proč bych měl platit za stupidní reklamu.